Wij hebben nu Memo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hitime schreef:Whoeps.
Ik had vrijdag ook heel hard voor m'n Frans geleerd, wassie ook kei moeilijk. Doe je een keer je best..
Maar ik krijg 'm pas volgende week terug.
Ik heb geen idee wat voor gs boek ik heb en dat interesseert me ook niet
Vanny_ schreef:Ik heb geen geschiedenis meer...
Vandaag blokuur wiskunde bij die piepvent gemist door uitwisseling.
Maar dat zou ik ook wel zijn als ik bij iemand in huis ben die ik niet ken... 
Silfanoo schreef:Ik ga met mijn zusje mee naar zwemme en dan gelijk door naar stal, doegg
Snap er ook geen ene kont van jongens. 
We moesten met bio een paar weken achter elkaar fruitvliegjes verdoven met een stinkend spul, en dan mannetjes & vrouwtjes met bepaalde erfelijke eigenschappen kruisen, en dan kijken wat eruit komt. Zoals rode/witte ogen, korte/lange vleugels enzo. Want we zijn nu bij van die hoofdstukken met DNA en erfelijkheid... echt moeilijk joh.
), maar ik bedoelde: 'ik snap er geen kont van, jongens.'
Vanny_ schreef:[naam] dat wil je niet weten en het is ook niet interessant.We moesten met bio een paar weken achter elkaar fruitvliegjes verdoven met een stinkend spul, en dan mannetjes & vrouwtjes met bepaalde erfelijke eigenschappen kruisen, en dan kijken wat eruit komt. Zoals rode/witte ogen, korte/lange vleugels enzo. Want we zijn nu bij van die hoofdstukken met DNA en erfelijkheid... echt moeilijk joh.
En ik bedoelde niet dat ik niets snap van jongens (soms wel), maar ik bedoelde: 'ik snap er geen kont van, jongens.'

Silfanoo schreef:Hitime schreef:Hebben jullie ook het boek 'Bronnen' ?
Nee
Sfinx