Slaapse iedereen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Slaapse iedereen!
(deden Laura en ik dat ook?
)
Yucome schreef:Haai
Marije, dat ziet er leuk uit zeg! Hoe groot is Spicy?
Ik moet morgen heel vroeg opstaan. De laatste tijd gaat het echt allemaal niet zoals ik wil met paardrijden. Zaterdag had het gesneeuwd waardoor de bak niets was, toen had ik maar eerst een stukje gewandeld toen gelongeerd en terug gereden. Was gezellig met mijn vader maar hij kan nog niet veel dus ook niet veel gedraafd enzo. Zondag zou ik op Linda buitenrit gaan maken maar een ander meisje wou graag eens een keer op Linda rijden dus moest ik op andere pony die heel erg hard trekte ( of is het trok?). Vandaag zou ik dressuur gaan rijden in de bak, maar omdat de eigenaar van Linda dacht dat ik niet kwam Linda in de wei had gezet ( net 5 minuutjes voor ik kwam
) kon ik niet meteen gaan rijden. Hij zei dat ik wel terug kon komen maar dat wou mijn vader niet. Bovendien regende het daarna de hele middag. Morgen zou ik een lange buitenrit maken met dat ene meisje maar zij heeft net afgebeld dat ze niet kwam en alleen mag ik niet
. Dus het zit niet mee
Maarja, dan ga ik morgen maar wat dressuren. Nu maar hopen dat die bak een beetje droog is!
Daarom ga ik maar vroeg in de morgen dus ik ga nu slapen anders kom ik er morgen niet uitHaha, weltrusten allemaal
Het leven zit ook niet mee!
)
.

Loveyou!