Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lavien schreef:Nou wat ik vandaag beleefd heb!Ik ging dus naar Simone en Boris.Simone is de moeder van Lavien.Boris is dus Laviens halfbroer.
We gingen in de wei met een fototoestel.Simone en Boris waren een beetje aan het rennen en Boris sprong dwars door het draad heen!Er stond ook nog een paal eronder die op hindernispalen rustte.Maar Boris sprong er dus dwars doorheen.En ja toen kwam Simone er aan.Mijn vriendin(baasje van Simone) ging dus achter Boris aan maar Simone liep haar dus omver.Boris rende het erf af en Simone erachteraan.We riepen : STOPPP!!!!Maar ze liepen dus de weg op!Wij renden er dus achteraan maar ze waren veeel sneller.Mijn vriendin in paniek en huilen.Ik zei: rustig maar we pakken de fietsen.Wij hup op de fietsen en ik pakte nog snel het halster en wat snoepjes.Mijn vriendin was dus in paniek de straat opgerend en ze hield huilend een paar mensen aan en ik ging dus achter Simone en Boris aan.Het was best een drukke weg maar gelukkig waren er geen autó's.Toen stopten ze dus en lokte ze met snoepjes maar ze renden dus weer de andere kant op!Wij nog meer in paniek want er was ook een autocross in het dorp en als ze daar tussen zouden springen.Mijn vriendin nog meer in paniek en huilen en gek geboeg bleef ik kalm.Wij crossten toen weer verder en een mevrouw die ook wel wat van paarden wist ging ook mee karren en ze renden dus nog steeds en nu naar het bos toe waar veel auto's rijden en eindelijk stonden ze stil!
Mijn vriendin dus afstappen en pakte Simone snikkend bij haar nek.Simone had geen halster om en die mevrouw die meekarde had hem bij haar en daarna hebben we meegenomen.Mijn vriendin was in tranen en stond helemaal te trillen.Ik stelde haar gerust en het veulentje en Simone vonden het allemaal wel goed geloof ik.Nou een lang verhaal maar ze staan nu weer in de wei.Pff wat een avontuur. En sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt