Madrieke hopelijk komt je pony er goed vanaf!!
Vanda's wat stoer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
youngster schreef:Goedenmorgen!
Madrieke hopelijk komt je pony er goed vanaf!!Vanda's wat stoer

Shanna16 schreef:Deal!
Maar ik mot dan tussendoor wel effe heen en weer naar school... (Edit: zit weer lekker op te letten, sinds wanneer heb ik school in het weekend?!)
(Maar lijkt me best wat hoor; met de clinicweek!)
Dus even kijken of we daar wat kunnen regelen, haha, ik weet wel dat ze altijd ook plek hebben voor stagiaires daar, maar dat huisje zal rond die tijd wel vol zitten, hahaha.

kopenhagen schreef:en maarsbergen
Maar ik ben dit zo'n beetje aan het lezen geslagen en zeker de begin problemen over het hoesten van de a-tjes en het dik zijn..nou dat probleem heb ik ook hoor. Ik heb een ruintje van 3 jaar en 4 maanden die hoest ook. Het is volgens twee dierenartsen een oude ontsteking die hij als jaarling heeft gekregen en daarvoor behandeld is geweest. Nu is de ontsteking al lang en breed over maar de gevolgen zitten nog bovenin zijn keel. Hij moet erover heen groeien zeggen ze allebei. Nu is het wel minder geworden. kopenhagen schreef:en maarsbergen
Ik kom elke dag langs jouw moeder
Op stal zetten helpt ook niet? Als die manenkam zo hard wordt kan dat duiden op beginnende bevangenenheid. Citaat:Dat is voor ons 5 minuten rijden Ik kom elke dag langs jouw moeder