Hier vrij makkelijk mijn hengst verkocht, terwijl hij eigelijk amper echt te koop stond, een van mn merries ook vraag naar gehad en eentje wordt normaal dus ook verkocht.
Iedereen die morgen heen gaat met pony's ... heel veel succes !!! Hoop een paar van jullie te ontmoeten
elfje72
Geplaatst: 16-08-13 11:47
Ik ga morgen ook! Hoop dat mijn merrie ster wordt en dat mijn andere merrie het goed gaat doen bij de Divoza cup voor jonge dressuurpony's. Succes iedereen!
Moet nog tot half zes werken en dan meteen boodschappen doen en alles op stal klaar maken. Pony is gisteren gewassen en vanavond nog een keer. Stal al schoon Gelukkig dus een kwestie van drolletjes scheppen vanavond.
Succes iedereen! Ben benieuwd naar alle resultaten en ervaringen. Hoop dat jullie allemaal het resultaat halen waar je voor gaat.
Hier heel druk met iets anders, vanaf zondag bivakkeer ik een week op de manege, ponykamp begeleiden. Morgen de pony's van de wei naar stal brengen (mijn wei is niet bij stal), zodat ik ze een week dag en nacht in de buurt heb. Benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik zal aan jullie denken morgen, een fijne dag in Kootwijk allemaal!
Diane_Basje
Geplaatst: 16-08-13 22:37
De meiden vandaag, lekker genietend op de wei in de zon. (normaal staan ze op een kaler gedeelte van de wei, af en toe laat ik ze even grazen op de volle wei)
Zomerdijks Viola is ster geworden. We zijn blij met dit resultaat, 4e op rij in de moederlijn: Rondeels Gardenia, ster-pref, Flevozichts Willeke ster-pref. Farmroad Victoria, ster, en 3 pnt voor het pref.en nu Viola de ster. Het zal even duren voor zij haar punten bij elkaar heeft voor het pref. schap, maar wel leuk om er voor te gaan. ook leuk om te melden dat zij de 4e dochter van Baledon Hy-Society bij ons is de een predicaat ontvangt.
Mijn NWR merrie is ster geworden! Haar zusje Movie Star heeft bij de Divoza cup voor jonge dressuurpony's 80,5 punten behaald! In de finale zijn ze 5de geworden. Ik ben er blij mee!