Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:als we zo doorgaan halen we die 500 pagina's nog wel...
madrieka schreef:vanda's schreef:Muts
Is lekker hoor, met schil. Heb je beetje extra 'bite' en inderdaad, de meeste voedingsstoffen zitten in de schil.
Ik koop altijd geschilde aardappels ...omdat schillen niet lukt dan vliegen de aardappels door de kamer......
PeeWij schreef:madrieka schreef:als we zo doorgaan halen we die 500 pagina's nog wel...
We hebben nog tot maandagochtend, wordt een makkie! Even doorbijten en dan kunnen we morgen middag een besloten(alleen voor leden) Welshpraat openen. Ik zal wel alvast het toelatingsexamen gaan maken.
Vragen zoals, met wie heeft Vanda's dit jaar Sinterklaas gevierd?
PeeWij schreef:madrieka schreef:als we zo doorgaan halen we die 500 pagina's nog wel...
We hebben nog tot maandagochtend, wordt een makkie! Even doorbijten en dan kunnen we morgen middag een besloten(alleen voor leden) Welshpraat openen. Ik zal wel alvast het toelatingsexamen gaan maken.
arjand schreef:Je kunt je aardappelen ook laten schillen
madrieka schreef:PeeWij schreef:We hebben nog tot maandagochtend, wordt een makkie! Even doorbijten en dan kunnen we morgen middag een besloten(alleen voor leden) Welshpraat openen. Ik zal wel alvast het toelatingsexamen gaan maken.
Ja maar besloten topics zijn niet toegestaan op bokt...
madrieka schreef:PeeWij schreef:We hebben nog tot maandagochtend, wordt een makkie! Even doorbijten en dan kunnen we morgen middag een besloten(alleen voor leden) Welshpraat openen. Ik zal wel alvast het toelatingsexamen gaan maken.
Ja maar besloten topics zijn niet toegestaan op bokt...
vanda's schreef:Daarom ook een commissie, die kan dispensatie verlenen... Maar ook omgekeerd, mensen die toch alles goed beantwoorden de toegang ontzeggen.
vanda's schreef:6 mensen en 2 honden noemen...
yorick schreef:honden op dit topic?