haha hebben jullie ook weleens zo'n dag dat je echt verschrikkelijk chagerijnig bent en dat bijna alles verkeerd valt oeff had ik echt last van vandaag op school
haha hebben jullie ook weleens zo'n dag dat je echt verschrikkelijk chagerijnig bent en dat bijna alles verkeerd valt oeff had ik echt last van vandaag op school
Soms moet je gewoon even flink schreeuwen/shagrijnen/.. whatever.
Carolienn_
Geplaatst: 11-03-09 17:39
hahaha ik kreeg allemaal commentaar van de leraren omdat ik normaal zo'n druk en vrolijk iemand ben, maar nu dus niet. net zoals gister; ik vroeg al de hele les of ik na de WC mocht en ik mocht telkens niet en andere wel, dus ik werd chagerijnig en ging in discussie. zegt mijn leraar; ja ik vind het wel leuk als je zo boos bent, lijkt het net of je ogen vuurspugen ik echt aaaarggggh
Manon, OKE . Ik ga hem binnenkort ook wel ff opsturen... ik ga m'n moeder nog even proberen over te halen of ik Bandit weer mee mag nemen. Als het niet mag dan is het jammer maar ik ga sowieso wel.
Ik heb vanaf morgen toetsweek . Morgen eco 100 min., maar wel lekker om 10.10 al klaar. Had nog een 8 voor presentatie Duits hoogste van klas ik dacht wat?! okeee had die presentatie die avond ervoor gemaakt xD
Ik heb mijn eerste 10 van dit jaar. Dankzij marlien Ik had kei goed geleerd en zij ging voor mij zitten *afkijken you knoow. en toen hield ze d'r blaadje ff zo omhoog dat ik de laatste 2 (die wist ik dus niet) ff kon overschrijven. Echt lief. <3
Haha lekker toch Rebecca doen wij ook vaak, ff blaadje omhoog houden dat je soort van aan het nakijken ben en dan degene erachter overschrijven . En vorige toetsweek bij geschiedenistoets had zowat iedereen met elkaar samengewerkt en die surveillant zei niks.
Ik heb eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik vandaag zou beginnen met hardlopen, maar moet tussendoor ook nog verder met leren . Eigenlijk zou ik nu op de pc liedjes op m'n ipod zetten, en heel toevallig verscheen bokt op de pc en nou heb ik nergens zin meer in.