Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:is wel gezelig weer hier eindelijk....
PeeWij schreef:patatjes, mijn collega gaat zo waarschijnlijk naar de patatzaak en ik kan dan neit overslaan! Broodje Kroket mosterd!
madrieka schreef:net even boodschapjes gedaan met mijn schoonpapa...handig zo'n taxichaufeur.....
vanda's schreef:madrieka schreef:is wel gezelig weer hier eindelijk....
Nu maar hopen dat de juiste mensen, de juiste conclusies trekken.
Hoe was het bij Jumbo Madrieka? Erg druk? Ik moet nog naar C1000 eigenlijk, hebben hier een aanbieding dat als je voor 25 euro boodschappen haalt je een tas met c1000 selectie spullen t.w.v. 7.35 gratis krijgt. En aangezien we volgende week een weekendje weggaan met m'n ouders red ik het wel om voor 25 euro boodschappen te halen. Heb alleen niet zo'n zin, denk dat het erg druk is namelijk...
vanda's schreef:madrieka schreef:is wel gezelig weer hier eindelijk....
Nu maar hopen dat de juiste mensen, de juiste conclusies trekken.
Hoe was het bij Jumbo Madrieka? Erg druk? Ik moet nog naar C1000 eigenlijk, hebben hier een aanbieding dat als je voor 25 euro boodschappen haalt je een tas met c1000 selectie spullen t.w.v. 7.35 gratis krijgt. En aangezien we volgende week een weekendje weggaan met m'n ouders red ik het wel om voor 25 euro boodschappen te halen. Heb alleen niet zo'n zin, denk dat het erg druk is namelijk...
PeeWij schreef:Werken bij een bouwmarktShoot me! Nog nooit mensen zien werken bij ons in de Formido!
vanda's schreef:Oke, wij eten patatjesMet schil, mjamm!
(lees: handig, want dan hoef ik de aardappels alleen maar te wassen en te snijden...)
PeeWij schreef:Druk, de paasei en ik moet alles voor de kerst zaterdag en zondag in huis halen!
arjand schreef:PeeWij schreef:Werken bij een bouwmarktShoot me! Nog nooit mensen zien werken bij ons in de Formido!
Wat is FORMIDO?
arjand schreef:PeeWij schreef:Werken bij een bouwmarktShoot me! Nog nooit mensen zien werken bij ons in de Formido!
Wat is FORMIDO?
arjand schreef:owh die
madrieka schreef:vanda's schreef:Oke, wij eten patatjesMet schil, mjamm!
(lees: handig, want dan hoef ik de aardappels alleen maar te wassen en te snijden...)
lui ding.....
regientje schreef:arjand schreef:
Wat is FORMIDO?
Formido is de bouwmarkt van wezep-city!
en tjah Peewij jullie formido is de onze niet haha
vanda's schreef:madrieka schreef:lui ding.....
Muts
Is lekker hoor, met schil. Heb je beetje extra 'bite' en inderdaad, de meeste voedingsstoffen zitten in de schil.