Zooo ik heb'ff' wat bijgelezen
.
Alweeer een poedersuiker Laura
grapje. UpToDance leuk dat je Dribbel mag rijden, klinkt wel als een leuk pony'tje (ook zo hyper als mijn vzwelshje).
Marije roze setje staat Wis echt schattig
.
Ik had gister ook dat songfestival gekeken... echt gewéldige liedjes komen d'r altijd voorbij
. Sorry maar sommige landen gaven niet eens 1 fcking punt voor NL terwijl ze hier mogen zingen. Respectloos gewoon
haha. Zo slecht waren ze nou ook weer niet. Sommige waarvan ik dacht van
kregen 12 punten. Al die Oost-Europa landen, Wit-Rusland enzo stemmen op elkaar al zijn ze slecht. Kan je het beter junior oostblok songfestival noemen ofzo. NL heeft alleen België als buurland. Maarja vind het toch nooit leuk maar ik met dat heb je nog wat te lachen.
Ennn wat zie ik. Er komen opeens allemaal foto's van jongens voorbij
.
Laura (UpToDance), weet jij toevallig ook of die overleden jongen iets had gehad met een Jessica? Want een vriendin van mij haar vriendin zit op dezelfde school als zijn ex ofzo en zo heb ik ook dat verhaal van gehoord van die jongen...
Eind april heb ik uitwisseling (ga naar Zuid-Frankrijk 1 week) en dan krijg je ook een Franse bij jouw thuis. Een vriendin van mij gaat naar Zweden, en kreeg vrijdag de formulieren te zien van haar 'partner' zeg maar. Het is de bedoeling dat meisjes een meisje krijgen en ook zo met jongens. Alleen bij Zweden hadden ze een probleem met te weinig jongens ofzo... dus krijgt mijn vriendin een jongen in huis en zij moet dan bij hem thuis in Zweden
. En hij is echt
.
Alleen beetje hopeloos als je iets met een jongen gaat nemen waar je maar 2 weken mee zit en in Zweden woont
.