Hoe gingen je toetsen Manon?
In mijn klas zit zo'n jongen (17) en hij is zeg maar een beetje .. apart.
Hij wordt nogal "gepest" en eigenlijk mag heel de klas hem niet, best wel een beetje zielig maar aan de ene kant, hij is zo iemand die het er zelf naar maakt, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij doet nogal raar, en je ziet hem regelmatig in z'n neus zitten en werkt het dan naar binnen
. Maar zelf denkt hij dat ie heel wat is, en hij staart altijd naar alle meisjes uit de klas en gaat vaak opeens tegen je aanl*llen, en houdt altijd zo de deur open voor de meisjes uit m'n klas al kom je van 10 meter aanlopen.
Ook een keer op schoolfeest, ging die elke keer bij ons staan, en zei die van dat ie niet goed kon dansen omdat ie een soort motoriekstoring had ofzo
. En toen was ie helemaal dronken na een paar biertjes (zei die). Anyways hij is altijd heel erg sloom enzo (maybe vandaar die motoriekstoring), en hij zit altijd met z'n benen gekruist en dan heel de tijd irri met z'n been heen en weer te gaan. En vaak zit ie in de les te slapen/met z'n ogen dicht maar dan rechtop. Vertelde hij een keer dat ie altijd doordeweeks een paar avonden uit gaat in Amsterdam/Den Haag/weet ik waar ergens, en dat ie dan om 4 uur 's nachts weer thuis kwam
. Dus nouja dan weet je het wel dat al die jongens uit m'n klas die zo stoer denken te zijn met van die opmerkingen komen, soms best wel erg maarja... Die jongen gaat ook altijd de discussie aan met 2 van die jongens die achter hem zitten en die elke keer van die opmerkingen zitten te maken, terwijl hij gewoon beter z'n mond kan houden want dan gaan ze tenminste niet door
nou als je dat hoort dan moet je wel lachen ookal wil je niet. Kreeg die ook vragen van naar welke clubs die dan ging, nou hij zei dat ie naar de kroeg ging want hij kent de uitsmijter
maar hij wist niet meer hoe ze heetten. Zei die dat ie naar de Pelikaan ging (een of andere kroeg), hoor je die jongens weer van; ja is dat een zwembad
.
Maargoed die jongen heeft het nooit echt door dat niemand hem mag, maar hij zegt wel altijd helemaal gedag tegen de meisjes uit m'n klas en gaat ie tegen je praten, dus net ook buiten bij school. Liep net te sms'en dus lette niet op, hoor ik opeens iemand zeggen van HEEYY TANIA (niet zo hard hoor
) dus ik zag dat hij het was, dus ik zo van; oo hoi
en snel weg want hij ging al bijna stoppen met z'n fiets...