Rebeccaa schreef:
omg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:
Hitime schreef:shannen6 schreef:
Jaa, ik móet Kuz ook gewoon een x zien
Jullie lijken mijn zo'n leuk stel <3
Jaaaa, je moet een keertje op Kuzco komen rijden.
quicky_lover schreef:Kuzco, lijkt mij zo lief.En Sil ook, en Bandit ook. <3 Ze allemaal.
Hitime schreef:Jaa Manon, ik dacht, ooit komen jullie er toch achter.
We zijn nu in het stadium van 'I don't care what they say, I'm in love with you..'
Oooh, volgens mij heb ik je toen gezien Shannen! Ik sliep daar ook, die ene met die fles wijn in z'n hand. Jij had toen nog wat 'stuff' gekocht van mij hè?![]()
Rebeccaa schreef:ik wil Sil ook zien.
Rebeccaa schreef:Oeh. Hopelijk wel de goede dingen dan.
Paard van frederiek mocht me niet, ging me gelijk om ver duwen![]()
.
xManon_ schreef:"Niemand die het wist van jou en mij, achteraf gezien was dat de leukste tijd" xD
Ik ga weer oprotten.
Kijken of ik nu is een keertje niet driekwart van Malcolm in the middle mis.
Doei!
shannen6 schreef:Hitime schreef:Jaa Manon, ik dacht, ooit komen jullie er toch achter.
We zijn nu in het stadium van 'I don't care what they say, I'm in love with you..'
Oooh, volgens mij heb ik je toen gezien Shannen! Ik sliep daar ook, die ene met die fles wijn in z'n hand. Jij had toen nog wat 'stuff' gekocht van mij hè?![]()
Ja, dat zal jij dan wel wezen
Oh ja, ik had van jou toen een deken gekocht,
kwam er later pas achter dat er schimmel op zat,
maarja, alles beter dan die plastic zak waar ik onder sliep
Rebeccaa schreef:
Zie je, ik ben niet zo goed met dieren, of met levende dingen kunnen we beter zeggen
Loenmeloen zat vandaag vast in de struiken. Ik en me pa hebben 'm voorzichtig weer losgehaald. Van die klimop zegmaar, heel sterk spul, Eerst dachten we dat ie speelde, maar tone ie er niet uit kwam, gingen we 'm gelijk helpen <3.
shannen6 schreef:[naam], hoe dúrf je me zo te beledigen
Na al die jaren dat ík die slechte troep van je kocht
Ik douchte tenminste nog 1x per maand,
jij net aan 1x in het jaar, dus die schimmel zal wel van jou komen.
Beetje mij de schuld geven