Oei, morgen heb ik 5 toetsen, moet nog veel inhalen en donderdag worden de cijfers ingeleverd Heb één van Wiskunde, Scheikunde, Geschiedenis, Frans & Nederlands....
ik zit echt in dip, moeder is boos omdat ik chagerijnig was. en toen heeft ze echt iets banketstaaf gezegt en nu kan ik alleen maar huilen en huilen.. pff voel me echt poedersuiker kom maar wat gezelligheid hier zoeken.
Noraly gefeliciteerd
nyckle wow wat een toetsen moet je inhalen zeg succes met leren etc voor alles ramp denk ik
Vanny_
Geplaatst: 09-03-09 20:06
Bianca ..
Ik ben nu zo'n evaluatieformulier aan het invullen want was zaterdag naar een open dag geweest van een hogeschool in Utrecht. En dan kun je dus OVO (Oriëntatie Op Vervolgonderwijs) uren krijgen want je moet steeds zoveel uren per periode halen anders krijg je achterstandsuren. En de richtlijn is: activiteit binnen Rotterdam krijg je 4 uren, buiten Rotterdam krijg je 6 uren. Nou staat er een vraag van; Hoeveel uren vind je dat je voor deze activiteit moet krijgen en waarom? Wat zal ik invullen? Ik was met de auto maar ik wil natuurlijk zo veel mogelijk uren dus ik zeg sowieso dat reistijd lang is... maar het moet beargumenteerd van hoeveel en waarom...
Pff en heb ook al afgebeld voor Bandit morgen te doen omdat ik het zo pokkedruk heb voor school ga mezelf straks maar ff bannen... En die andere vzster is 3x van Bandit afgeknikkerd had ik gehoord hij is echt druk man, beest heeft het voorjaar in z'n bol ofzo. Maar ik ga vrijdag als het goed is er op.