Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:AK Leraar heeft mijn paramore cd gekopieerd! =D
Had hem aan hem gegeven, hij wou ze wel eens horen.
Dus, vandaag onder SO (Duurt het hele lesuur) Had hij oordopjes ingedaan, CD in de laptop en ik zat vooraan, dus ik kon alles mee luisteren. En toen zei die zo "Ja even kopieeren, vind ze wel érrug goed namelijk"
!
Golan schreef:hee
zo lekker naar divoza
en ik had met handvaardigheid een mega mindy gemaakt en ik had er gewoon een 7,5 voor
shannen6 schreef:Golan schreef:hee
zo lekker naar divoza
en ik had met handvaardigheid een mega mindy gemaakt en ik had er gewoon een 7,5 voor
oee, wat heb je allemaal gekocht?
Golan schreef:techniek leraresdas toch echt niks voor vrouwen vind ik
techniek leraren horen oudere pedofiele mannetjes te zijn
Rebeccaa schreef:Nee. Techniek leraressen hebben we er zelfs 2 van!
Maargoed 1 daarvan is ook aardig verkerelt..
Die wij hebben niet trouwens, die 's wel aardig, zo afentoe.. Alleen vind zij mij maar lastig vaak...
Rebeccaa schreef:Hmm, nee denk niet dat alle leraren zo over mij denken
Anyway, mijn leraar Frans is mijn mentor. Hij's 54, kleed zich vies, heeft vies/vet onverzorgd haar, en sinds ik hem op zaterdag ben tegen gekomen in de AH (Haar ongekamt, kapotte broek, hele vieze trui, kapotte schoenen..) {Was toen heel geinteresseerd in de uien} Vind ik 'm helemaal vies. Erge is dat ie toen niks tegen me zei, maar toen we bij de Visboer waren hij me wél zag en toen wél hallo tegen me zei.
Had echt zoiets van "WEGGG"
Maar hij is gewoon heel onredelijk. Geeft iemand de schuld zonder het te weten - Geeft een PW frans als we de stof nog niet eens afhebben van een hoofdstuk enzo..
Rebeccaa schreef:Gelukkig, nog 126 pagina's doorspitsen en dan is m'n mailbox leeg.
Wáarom verwijder ik nooit iets nadat ik het gelezen heb