Allemaal van harte met de veulens! Ik kan met trots melden dat wij ook 3 prachtige hengstveulens hebben dit jaar.
1 x sectie B - Oostdijk's Dancing Dúnadan, bruin, hengst, Cwrtycadno Cymro x Stougjeshoeve Dancing Queen
2 x sectie A - Oostdijk's Ceri Caerwyn, valk, hengst, Twisthoeve's (G) Rhydaman x Vechtzicht's Cascade
- Oostdijk's Ceridwen Merlin, valk, hengst, Twisthoeve's (G) Rhydaman x PK's Ceridwen Mabel (dochter van Cascade)
We hebben dus een tweespan! Jammer dat ik niet men!

Ik vind het wél erg jammer dat het dit jaar allemaal hengsten zijn, vooral omdat Cwrtycadno Cymro weer weg is uit Nederland (en mijn kans op een merrieveulen van hem nu voorbij is) én omdat zoals nét bekend is geworden Twisthoeve's (G) Rhydaman verkocht is naar Friesland en de mensport ingaat en dat vind ik toch te ver rijden! Gelukkig heb ik nog een jaarlingmerrie van hem lopen! Nu is mijn hengstenkeuze voor dit jaar geworden:
Oostdijk's Dancing Delyth (Griashall Kiwi x Stougjeshoeve Dancing Queen) x BOSTON BONAPARTE (Vandrell Right Royal)
Stougjeshoeve Dancing Queen (Hafodyresgob Buzby x Kortehoeve's Danielle) x NILANTSHOEVE ZIPPO (Cadlan Valley Gold Star)
PK's Ceridwen Mabel (Glyncoch Peter Pan x Vechtzicht's Cascade) x SANDY'S SIMBA (Guldenhoef's Vivali)
Vechtzicht's Cascade is wegens omstandigheden vanaf nu met pensioen en staat vanaf dit jaar alleen nog maar lekker uit te buiken!