Je was toch een weekendje weg? Hoe was het?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noraly_ schreef:Arwin6 schreef:Helleeu.
Caro hoe was je wedstrijd gegoan?
Bolivia schreef:Ik moet even vertellen hoor:
Had gisteravond een feestje bij een soort van vriendin (Bodil, schat van een meid). Het was echt super! Vet gezellig enzo. Maar ik was vrijdag al met Laura een cadeautje voor haar gaan kopen, we hadden een fles Passoa gekocht. Nou, het is eigenlijk al duidelijk
Ik kwam gisteren anderhalf uur later, moest eerst nog werken. Nou, iedereen zat al aan het bier enzo. Dus ik iedereen begroeten, en daarna ging ik met Laura allemaal drankjes door elkaar gooienAl die dingen waren echt superlekker, dus ik bleef zegmaar een beetje doorgaan, kreeg ook van andere mensen te drinken enzo. Het feestje was tot 2 uur, maar om 1 uur liep ik een beetje te wankelen, dus toen zei Lau tegen mij: 'Ma, je gaat naar huis'. Dus ik heel uitgebreid van iedereen afscheid nemen en iedereen knuffelen enzo. En toen kreeg ik van de jongens tips om geen kater te hebben. Een andere jongen weer zo van: 'Goh, je bent niet meer helemaal helder he'.
Daarna bracht Laura me naar huis, ik heb haar maar vastgehouden want m'n stuur zwabberde helemaal
's Nachts heb ik echt amper geslapen, die drank bleef maar doorwerken. Vandaar ook mijn aparte sms'je aan jou Rebec
Maar al met al heb ik toch een leuke avond gehad