Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Lees dat stukje in m'n profiel maar Rebecca..
Welk ponykamp ga je eigenlijk Manon?
Rebeccaa schreef:Oké, ik haat meiden die altijd zeggen; hvj blabla, maar je met alles laten vallen.
Boemb. Ik verveel me.
shannen6 schreef:Heey
Net lekker gesprongen
En ik ga morgen Sil wassen met dat warme weer heb ik besloten
Cyn, súperleuk je haar zeg![]()
staat je echt heel goed !
En gaaf zeg, die bijrijdpony!
Leuk Lin![]()
! Je mag die jongens ook best de groeten van mij doen hoor
![]()
Rebec , als jij naar mij kom gaan we wel een lange buitenrit met Sil maken![]()
!
quicky_lover schreef:Manon, ik zag dat je in Haarlem woont. Ken je Maaike toevallig ook?![]()
Jammer, dat jullie niet uitrijmogelijkheden hebben. Wij hebben echt prachtig bos hier. Het Noordenbos 5 minuten lopen van mijn verzorgpony's. Grote mooi bos, met meertjes, héle hoge bulten, kleine doorgangtjes, grote doorgangtjes, brugetjes ect.
En dan hebben we nog een bos, ong. 10 minuutjes lopen.
Ook héél mooi. Meertjes,grote bulten, om over heen te racen. En die bos is echt heel groot, dan ben je wel echt een paar uur onderweg. En verder nog een paar kleinere bossen, en grote veldjes.
quicky_lover schreef:Rebeccaa schreef:Oké, ik haat meiden die altijd zeggen; hvj blabla, maar je met alles laten vallen.
Boemb. Ik verveel me.
Ja indd.
Ik ben er sobiezo niet weg van, al vindt ik loveyou, houvanjou. Nog wel meevallen. Maar dat nooit te breken, kan niet zonder jou, wil je nooit meer kwijt. En láter zijn ze dus echt uit elkaar, kunnen ze prima zonder elkaar, en willen ze elkaar liever kwijt.
Haaaai SHAANNNNEEENNN.!
shannen6 schreef:Net lekker gesprongen
Vanny_ schreef:shannen6 schreef:Net lekker gesprongen
Leukik doe morgen Ban ook ff in bad, manen zien er weer niet uit.
Rebeccaa schreef:Aah, last van m'n rug/stuitje
Rebeccaa schreef:quicky_lover schreef:
Ja indd.
Ik ben er sobiezo niet weg van, al vindt ik loveyou, houvanjou. Nog wel meevallen. Maar dat nooit te breken, kan niet zonder jou, wil je nooit meer kwijt. En láter zijn ze dus echt uit elkaar, kunnen ze prima zonder elkaar, en willen ze elkaar liever kwijt.
Haaaai SHAANNNNEEENNN.!
Ik zeg maar tegen 2 mensjes 'Iloveyou'.
Ofja, wel eens als we vervelend zijn van; AAAAAAAAAAAAH ILOVEYOUU.
Maar daar meen ik dan weer niks van.
Rebeccaa schreef:Aah, last van m'n rug/stuitje
quicky_lover schreef:Heb vandaag even Layla gewassen, voor d'r vertrek.
Ze vond 't echt héerlijk. Morgen Sonna misschien nog.
En Whitney, Fleur, Chanita, Silvia, Jopie, Browney enz was ik ook wel in deze week nog. Jopie, de dekhengst doet z'n lúl altijd uit met wassen, zo lekker vind ie 't.
quicky_lover schreef:Haha Ja.
Hij wordt gewoon geil van mij. Jopie.
shannen6 schreef:Ik heb energy
(2e vandaag)
Maar wel na superlang zonder