Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yootha schreef:Aloha
toptoys schreef:Ik heb in Bavel gewoont, op manege de roosberg en in het dorp zelf. Leuke omgeving, heb er bijna 2 jr gewoont.
madrieka schreef:Was ik ook weer... alles nog heel...
madrieka schreef:Kei goed en sneller dan de scoot...![]()
nee even zonder gekheid ,het ging beter dan verwacht ,helemaal nergens last van...
toptoys schreef:Ik heb het er ook altijd goed naar me zin gehad daar. Hard werken en veel geleerd!
PeeWij schreef:Dus je bent echt altijd in de paarden werkzaam geweest! Super!![]()
maderieka, je weet wat we gisteren hebben gezegd, altijd positief blijven, voel je je automatisch een stuk beter!
madrieka schreef:Ga ik net een wormenspuit halen staat daar in de winkel een penny(van wel zeker 17 jaar)
Die verteld me even dat ik het dus aaltijd verkeerd heb gedaan ,ik gebruik altijd equvalan (daar doe ik 2 x mee )en dan wisselde ik hem weer af met een andere en dan weer equvalan nu blijkt dus dat diegene waar ik hem mee afwisselde dezelfde werkzame stof (ivermectine)bevat dus ben ik aan het wisselen geweest voor niets iedere keer ,ik heb er nu een met moxidectine..
vanda's schreef:Girlpowerrr!![]()
vanda's schreef:Girlpowerrr! :D
Je hebt dus geen botsingen veroorzaakt? Heeeeel goed, hopelijk kun je lekker blijven rijden met de Alfa!
vanda's schreef:Ja daarom, als je in de alfa kunt rijden pak je die gewoon en als dat een dagje niet gaat kun je alsnog op pad