Heey Ben weer terug van school Vanmorge pw ging wel goed dacht ik Dus hopelijk een beetje een goed punt aangezien ik niet echt tijd had om te leren Maarja alles goed hier??
Ja fantastisch. En ik baal ervan, ben wel heel blij.. Maar ik wil gewoon duidelijk maken aan m'n ouders dat het niet vanzelf gaat en dat denken zij met dit rapport dus wel.
En argh. Ik heb een héle verkeerde schoolkeuze gemaakt, mja wil niet weer van school veranderen.. En ik ben súper verveeld.. Mijn dagen; Wekker gaat; Aankleden Eten Tanden poetsen/Maskara doen die zooi. School Thuis Computeren HW maken Lezen Computeren TV kijken Slapen. En in de vakantie is het al helemaal zo'n onnozele dag. Ik mág niks, van ze.. Een énkele keer naar een vriendin, en that's it. Ben kèi verveeld de laatste tijd.. En dan kruip ik wèer achter de pc, maar vind het geen bal meer aan, computeren .
bij mij is het ongeveer het omgekeerde, ik mag eigelijk alles van m'n moeder, maar ik maak er geen gebruik van al mijn vriendinnen wonen kei verweg en niemand vind paarden leuk....
das echt poedersuiker.... ik mag alles van m'n moeder zolang ze weet dat ik ergens binnen ben ofzo, dat ik niet op straat loop te hangen niet dat ik dat wil ofzo
Ik dus wel. Ik wil juist álles wat ik niet mag van hun. Nee, dat niet. Maar zo ongeveer wel. Ik heb een paar piercings die ik zó graag wil. En ik wil al 2 jaar een heel klein sterretje getattoeerd op m'n pols, echt heel klein. En ik wil niet van die kakzooi kleding , Ik wil gewoon naar vriendinnen mogen.. Al die dingen. Maar ik mag dat dus niet..
Ja, dat zou ik ook nooit mogen. Ik wil nog een; Navel piercing, Helix piercing, Industrail Piercing, Tragus piercing, een piercing in je lip.. En dat was 't. Maar ik word echt het huis uitgekickt als ik d'r 1 zou hebben.. Want mensen met piercings en tatoes zijn Naief volgens m'n vader. Nou, Sorry. Maar hij kan wél verwachten nu al dat ik later echt wel alles laat zetten wat ik zetten wil. Hij vindt het zonde van je lijf.. Dus? Íedereen gaat een keer dood. En misschien vind je het later wat minder, maar daar ga ik me nú niet druk ommaken..
Van m'n moeder mag ik wel een navel maar niet van m'n vader maar ik doe zoveel dingen die niet mogen van m'n vader die wordt toch niet boos... als mijn ouders boos worden gaat het bij mij het ene oor in en het andere oor er weer uit.
Helix is een piercing boven in je kraakbeen bij je oor zegmaar.. En Industrial is ook een oor-kraakbeen piercing, maar die gaat dan van de ene kant naar de andere kant.. (Een balkje/staafje zegmaar).
Ik mag het niet van m'n moeder, niet van m'n vader.. Echt. Later ga ik heel ver weg wonen. (Nouja, héél ) Engeland, trekt me. En misschien zelfs Amerika . maar dat komt ook nooit uit.. Hoeveel kinderen dromen er niet van in een ander land te wonen, en hoeveel gaan daar ook daadwerkelijk wonen..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-05-08 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik heb het mezelf ook een beetje aangeleerd omdat ik de laatste tijd nogal gezeik had thuis... elke keer over school en dat ik teveel bij de paarden zit (tuuurlijk max 3 keer per week als ik school heb en in de vakantie mag ik toch zelf weten hoe vaak ik bij de paarden zit!?). En ze willen niet luisteren he, en dan doen ze alsof ze het snappen, en gaan ze dingen zeggen die niet waar zijn. Nou dat hoef ik niet te horen .
lijkt me niet leuk dat je nie zoveel mag van je ouders mijn nicht mocht het ook niet heeft alles stiekem laten zetten. maar daar schiet je eigenlijk niets mee op alleen maar ruzies