Eerste seizoen op heel veld. Gaat opzich wel lekker, maar we hebben geen keep, da's irritant, iedere x wisselen, maar niemand wil vaste keep zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EN ik lag daar op de grond te lachen om Wisky en omdat het zo in slomotion ging
Nou Wisky wilde nu helemaal niet meer over de hindernis en ik had er ook niet meer zo'n vertrouwen in..
Toen kruisje van gemaakt en een andere sprong gesprongen. Nou ik weer er na toe en weer weigering maar ze bleef er voor, dus ik belonen en zij ging haar hoofd omlaag als teken dat ze me vertrouwde en eng vond. Daarna heeft ze m gewoon gesprongen. Toen ging ik parcours springen en ze deed het super!! Bij die hindernis twijfelde ze wel maar ik zei van ja we kunnen het hierna stoppen we, dus ze sprong m wel
Daarna uitgestapt 

nee grapje hoor.
Hitime schreef:Wajoooooo. Wij niet
Eerste seizoen op heel veld. Gaat opzich wel lekker, maar we hebben geen keep, da's irritant, iedere x wisselen, maar niemand wil vaste keep zijn.
? 

Celiien schreef:spelen jullie voetbal?

Celiien schreef:whaha ik niet![]()
ik weet een leuk raadseltje;
waarom is een brandweerwage rood?![]()

wagen: 
ben benieuwd...

Vanny_ schreef:ANNEEE
morgen komt m'n française (uitwisselingpartner)ben benieuwd...
'), dus die was flauwgevallen. Hij moest met 4 man worden weggedragen. De volgende dag werd hij op de trein naar huis gezet. M'n vriendin had nog duidelijk een paar keer tegen hem gezegd dat hij geen drugs moest gebruiken... maarja zij vond het niet erg dat hij er niet meer was
.