Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben sinds m'n beugel eruit is (2 jr geleden ofzo?) nog niet naar de ortho geweest 
wind + wandelen met Bandit = 3 jarige hengst
. Werd ie elke keer wild als er van die kleute wielrenners van achter aan kwamen racen enzo. Op een gegeven moment zag ik dat er 3 fietsers van achter kwamen, dus ik draai Ban om zodat ie ze zag aankomen en ging aan de kant staan en keek die fietsers aan van dat ze er langs konden (want die stonden op helling stukje verderop). Kwam er 1 van die fietsers naar me toe gereden, was echt zooo'n knappe jongen
, niet opvallend HOT ofzo maar hij had echt mooie ogen en knap! Vroeg hij aan mij in het Engels welke kant het op was naar Gouda, nou wist ik veel ik ken die buurt niet maar ik kon me nog herinneren dat het sowieso rechtdoor was dus ik zeg rechtdoor, en zei ook dat ie het beter misschien aan iemand anders kon vragen omdat ik hier niet vandaan kwam... uiteindelijk leuk praatje gemaakt, want ik vertelde dus dat ik niet van die buurt kwam en alleen voor m'n pony. Kwamen die andere 2 er ook bij (maar die waren niet leuk
). Vroeg die ene leuke of Bandit van mij was, en zei dat ie student was uit vergeten-waarvandaan en die andere 2 ook en ze waren hier in NL op uitwisseling ofzo. Vroeg die of ik ook student was, ik zeg nee zit op middelbare school
. En 1 van die anderen vroeg of die een foto van Bandit mocht maken
tuurlijk mag dat.
echt heel leuk want ze waren heel geinteresseerd dus we stonden best een tijdje te praten.
weet niet maar hij was echt zo leuk maar ik ben natuurlijk niet zo gek om z'n nummer ofzo te vragen
aan een totaal vreemde... nouja en toen zei die van dankjewel en leuk om je ontmoet te hebben, en toen kwam d'r echt zo'n moment van dat je naar elkaar blijft kijken weetjewel
, dus nouja ik zei maar gedag en hij toen ook en toen reden ze weer weg. Hij was zo leuk!
. Als ik niet alleen was zou ik echt z'n e-mail vragen ofzo!
om een totaaal vreemde jongen, buitelandse student nog wel
maar dat was juist zo leuk want hij was knappp. En later denk je dan van; had ik dit en dat maar gezegd enzo...
Vanny_ schreef:Hij had echt mooie blauw/groene ogen en blond en hij had een muts op, best wel fout want zo koud was het niet maar het stond wel leuk & z'n fiets was ook foutmaar dat was juist zo leuk want hij was knappp. En later denk je dan van; had ik dit en dat maar gezegd enzo...