Heey allemaal Konijn was goed hersteld, moet nu een tijdje pijstillers en oogzalf hopelijk word het daarna beter Leuke konijntjes Nathalie!! Ik zou ze vooral de eerste week/2 weken met rust laten. Anders gaat mams misschien stressen en dan krijg je kanibalisme Oja, af en toe cheken of mams ze nog alle drie voer geeft mag wel, of als er dode zijn zo snel mogelijk uit het nest halen. Rijden ging slecht vandaag en gister ging het wel kan beter...
Zo, ben ik weer.. van school verlost Nog een paar cijfers terug, een S.O ingehaald die niet goed ging helaas, en M.O gehad van Frans. En van die baal ik behoorlijk! Had ik helemaal goed geleerd enz, en ik had nog nooit een M.O gehad, had ik alles goed, bleek aan het einde dat het helemaal niet voor een cijfer ging? GRR!! Enkel voor een +je omdat ik geleerd had.. naja!
Wij hadden een x een repetitie NL, bestaande uit 2 onderdelen, Spelling en Lezen. Nu had bijna iedereen een onvoldoende voor spelling, op 3 na. Dus hadden ze besloten, om dan maar lezen 2x mee te laten tellen, en spelling niet. Had ik verdorie voor Spelling een 7, en voor Lezen een 4.5! Toen kreeg ik een bonuspunt voor de volgende repetitie. Ja, leuk..