Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Jah iddd is wel altijd gezellig....moet er vandoor ....evn met mijn schoonpapa naar de jumbo.....
madrieka schreef:_________________
♥... www.jw-fotografie.nl
HK 2007... word voor mij om nooit te vergeten
hoe staat het hiermee trouwens?
thinkaboutit schreef:madrieka schreef:Jah iddd is wel altijd gezellig....moet er vandoor ....evn met mijn schoonpapa naar de jumbo.....
haha, alweer? of nog steeds?
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:_________________
♥... www.jw-fotografie.nl
HK 2007... word voor mij om nooit te vergeten
hoe staat het hiermee trouwens?
Wat wil je weten?Of het nog doorgaat?
Welshfanatic schreef:Wat krijg je niet te weten, niemand, al vaak gezegdMisschien komen jullie er nog wel achter, we shall see. Maar het gaat wss allemaal wel door jah
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:Wat krijg je niet te weten, niemand, al vaak gezegdMisschien komen jullie er nog wel achter, we shall see. Maar het gaat wss allemaal wel door jah
okee das dan igg goed noeuws voor jou...ps kom een sheel even op msn....
thinkaboutit schreef:nog een x voor de duidelijkheid (en voor de allerlaatste x) TAI hapt niet, TAI heeft er een eigen mening over die ze geeft.
hier hoeft niemand het mee eens te zijn, dat maakt niks uit, maar TAI laat zich geen mening van een ander opdringen.
daarbij weet TAI inmiddels aardig goed wie ze wel en niet serieus moet nemen.
nogmaals dit is de allerlaatste x dat TAI hier iets over zegt. ook TAI zit voor dr plezier hier op bokt en heeft geen zin in zinlose discussies