Je mag misschien ook wel spullen in elkaar zetten bij andere mensen als je een nieuwe uitdaging zoekt? Die mensen zijn vast wel te vinden...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Geeft niet![]()
Je mag misschien ook wel spullen in elkaar zetten bij andere mensen als je een nieuwe uitdaging zoekt? Die mensen zijn vast wel te vinden...
vanda's schreef:Wat je niet bent, kun je wel worden hoor
vanda's schreef:Nee, maar dat zou ik wel kunnen doen hoor![]()
Jij gaat gewoon ikea spulletjes in elkaar zetten bij mensen als dat nodig is bij mensen...
madrieka schreef:Net even boodscappen wezen doen bij de jumbo...
waar hebben we het over??
PeeWij schreef:madrieka schreef:Net even boodscappen wezen doen bij de jumbo...
waar hebben we het over??
Ach Fredje wilt dat ik Ikea spullen in elkaar ga zetten, Yordy heeft toch niet 2 linker handen
vanda's schreef:Geen idee Peter, gelukkig komen wij niet echt uit Groningen![]()
Tuurlijk kan Peter dat...Yordy zit met z'n rug en Peter gaat het me heus niet aan doen dat ik dat allemaal aleen moet doen
PeeWij schreef:vanda's schreef:Geen idee Peter, gelukkig komen wij niet echt uit Groningen![]()
Tuurlijk kan Peter dat...Yordy zit met z'n rug en Peter gaat het me heus niet aan doen dat ik dat allemaal aleen moet doen
Even 440 kilometer rijden om een ikea kastje in elkaar te zetten!Waar wij onze meubels kopen, zit dat in de prijs inbegrepen!
![]()
Maar je woont wel in Groningen. Iedere gek zijn gebrek
PeeWij schreef:Even 440 kilometer rijden om een ikea kastje in elkaar te zetten!Waar wij onze meubels kopen, zit dat in de prijs inbegrepen!
![]()
Maar je woont wel in Groningen. Iedere gek zijn gebrek
vanda's schreef:God, ben ik toch weer blij dat we in Groningen wonen en niet bij Hedel in de buurt![]()
![]()
PeeWij schreef:Ik zit ook binnen, maar met zo'n Alfa sta je in een goed uur vanuit Hedel in Groningen. Dus ga nu maar alvast boodschappen doen![]()
En als ik het bed niet in elkaar krijg! Betaal jij dan een hotel?