Hoop dat je snel een leuk paardje vind Manon, zou echt leuk zijn!
Bianca:
Vanny_ schreef:
Bianc ik weet een leuk liedje voor jou denk ik Shontelle - T-Shirt
Als je die nog niet kende!
bietjuhh
Geplaatst: 06-03-09 20:38
xManon_ schreef:
Als er maar verbetering in zit is het goed toch?
ja ik kan nu opzich een half uur zitten maar moet het ook uitbouwen kijk nu voel ik het wel iets maar moet ik nog even tien minuten er bij doen zodat ik steeds ies langer kan. want ik wil volgend weekend emt me rolstoel naar de paarden kunnen
maar mijn ribbenkast doet ook zo zeer niet normaal hoe dat kan echt geen idea en me pink is nog steeds gevoelloos echt heel raar kan hem wel bewegen maar voel geen pijn ging er in bijten namelijk
mijn hond is echt gestoord s ochtends jankt die zo hard mogelijk als die mij naar beneden hoort lopen en wordt die hellemaal zenuwachtig als me moeder me schoenen aan trekt om rondje butien te lopen hihi hij's zo bezorgt niemand mag ook bij mij komen want dan gaat die grommen
ik gaa want ik zit bijna nog een minuut een uur en gtst is al begonnen ik wacht wacht nog een minuuut en die gaat niet zo snel haha ik wil het uur halen en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is acht uur ik zit een uur
En zoveel drink ik niet trouwens. Heb vandaag een fles Passoa voor dat meisje gekocht, eerste keer dat ik drank kocht in m'leven En er werd niet eens naar m'n ID gevraagd
Woesj, ik ga weer, word momenteel ontvoerd door aliens
Nee sorry ik ben melig
Carolienn_
Geplaatst: 06-03-09 23:57
Hee
Superr Bianc!
Hee Maya, mijn broer werkt ook altijd opdat Pinkpop ofzo! en indd je krijgt de laatste tijd echt makkelijk drank mee, mijn vriendinnen gingen halen en kozen een beetje een iemand uit die er niet zo slim uitzag ( als je weet wat ik bedoel) en huppa kregen het zo mee.. slecht eigenlijk maargoed
Jammer Manon, hopelijk vind je snel een leuk verzorgpaardje
volgens mijn broer is pinkpop heel vet! maar het is niks voor mij
Heb strakjes wedstrijd ga me zo maar eens omkleden ik ga niet voor winst,want dan maak ik mezelf alleen maar gek ik ga gewoon om lekker te rijden en als Arwin loopt zoals afgelopen week, ben ik super trots op hem