Yootha schreef:Paraplu's?
ja, op paard en koets staat peter daar mee om te verkopen!!
maar ik wil er ook graag 1 maar ben meestal altijd te laat!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yootha schreef:Paraplu's?
stalshamrock schreef:echt wel!!!
als zondag die paraplus hard gaan wil je er dan 1 voor mij weghouden peter?? please!!!
stalshamrock schreef:Yootha schreef:Paraplu's?
ja, op paard en koets staat peter daar mee om te verkopen!!
maar ik wil er ook graag 1 maar ben meestal altijd te laat!!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:echt wel!!!
als zondag die paraplus hard gaan wil je er dan 1 voor mij weghouden peter?? please!!!
Voor jou altijd Charlotte! dat zijn er dus al 2 en een sleutelhanger!
Ja de nieuwe papraplu's van de WPCV zijn er, zo ook caps, sleutelhangers en weggeef pennen!
Mooie grote papraplu's voor op de NWPCS keuring en dat voor maar een tientje!
vanda's schreef:Groen banen en witte banen...
Bij zwart past alles
Welke kleur heeft je zomerjas?
vanda's schreef:Maar als de keuring in de zomer is, heb je die zwarte jas waarschijnlijk niet meer aanWelke kleur heeft je zomerjas?
Charly schreef:kga even mn kamer opruimen, eten en dan naar mn werk
tot vanavond en anders morgen.
stalshamrock schreef:zal leuk staan ja,
heb een zwarte jas en die paraplu, welke kleur heeft die?? groen zeker?

Welshfanatic schreef:Als het telkens zo mooi weer is als op bijna alle keuringen dit jaar, zul je ze niet zien op de keuringen
Yorrie schreef:In de groene baan?!? Dacht in de witte... Lijkt me ook logischer...
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Als het telkens zo mooi weer is als op bijna alle keuringen dit jaar, zul je ze niet zien op de keuringen
Ik had dit jaar eigenlijk ook verwacht dat ze de CK zouden aflassen. Eerste keer in 5 jaar dat we daar niet zeiknat geregend zijn!
thinkaboutit schreef:goede morgen allemaal
hoe is het hier
stalshamrock schreef:vanda's schreef:Maar als de keuring in de zomer is, heb je die zwarte jas waarschijnlijk niet meer aanWelke kleur heeft je zomerjas?
ik heb niet echt een zomerjas, meestal dan een body warmer aan en als het kouder is een spijkerjasje of zwart jasje aan, maar ga volgens jaar wel weer een nieuwe kopen en neem dan die paraplu wel mee om te kijken of die erbij past!!
Met het weer van afgelopen jaar moest je onderhand gewoon je bikini aantrekken!