Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cemlys schreef:Beetje het type van beyonce. Mijn andere merrie krijgt al het goed is een nieuw plekje (of ttz waarschijnlijk blijft ze gewoon op het plekje waar ze nu al 2 jaar staat), ik heb een mooie nakomeling van haar en ze doet het erg goed onder het zadel. Daarbij wil ik graag wat meer bij eenzelfde type blijven. Ben er alleen nog niet uit of we voor wat jongs gaan of voor een wat meer bewezen merrie. Volgend jaar wel kans hoogstwaarschijnlijk om wat te kopen wat ik al lang wil
Chary_xX schreef:Hier zijn we ook gisteren onze man nog eens gaan bezoeken, hij is vandaag 3 maanden. Ik was toch wel even verschoten hoe hij weer gegroeid was en 't was pas een maand geleden toen ik hem nog eens bezocht..
En wat is hij gemakkelijk in omgang.. Hij probeert wel eens iets, maar hij stopt echt al van de 1ste second als je hem op zijn plaats zet, heb er zo wel moeilijkere geweten
[ Afbeelding ]
Rivendell schreef:Gereden oudere ponies verkopen prima ja, net als mooie kleurtjes. Vriendin van mij had een palomino jaarling te koop, was binnen een week weg. Schimmel jaarling van haar is weinig interesse voor.