Dyonne schreef:Zo, ben er heel even nog.
Ik had hem ook Jody, bedankt.
Hahaha, hijs skeetig he

Trusten iedereen, ik ga ook afsluiten, eens een keer op tijd mijn heerlijk warme bedje opzoeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dyonne schreef:Zo, ben er heel even nog.
Ik had hem ook Jody, bedankt.
PeeWij schreef:madrieka schreef:Ik mis het hier ook maar de sfeer die hier zo nu en dan hangt dara wordt je ook niet vrolijker van...
Sfeer wordt gecrieerd, bokt is een omgeving om lol te maken. Er zijn gewoon te veel gebruikers en meelezers die dit forum echt gebruiken voor info en nemen alles heel serieus!
Als voorbeeld, TAI en Ik hebben diverse keren gebotst over NWR, natuurlijk heb ik daar een bepaalde mening over, maar om dat TAI lekker hapt, dik je die nog extra aan. Ook Esther weet ondertussen hoe serieus ze me moet nemen!
(mag ik hopen)
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:
Sfeer wordt gecrieerd, bokt is een omgeving om lol te maken. Er zijn gewoon te veel gebruikers en meelezers die dit forum echt gebruiken voor info en nemen alles heel serieus!
Als voorbeeld, TAI en Ik hebben diverse keren gebotst over NWR, natuurlijk heb ik daar een bepaalde mening over, maar om dat TAI lekker hapt, dik je die nog extra aan. Ook Esther weet ondertussen hoe serieus ze me moet nemen!
(mag ik hopen)
nog een x voor de duidelijkheid (en voor de allerlaatste x) TAI hapt niet, TAI heeft er een eigen mening over die ze geeft.
hier hoeft niemand het mee eens te zijn, dat maakt niks uit, maar TAI laat zich geen mening van een ander opdringen.
daarbij weet TAI inmiddels aardig goed wie ze wel en niet serieus moet nemen.
nogmaals dit is de allerlaatste x dat TAI hier iets over zegt. ook TAI zit voor dr plezier hier op bokt en heeft geen zin in zinlose discussies
PeeWij schreef:Zucht
TAI het is een voorbeeld en nu voel je je weer aangevallen, jammer!
keresa schreef:mensjes een prettige dag allemaal
ik ga werken tot vanavond