ja dat heb ik ook altijd.. net ook gegourmet heel lekker maar tegen de tijd dat me eerste vleesje op is heb ik al 3 broodjes met gehakt en kaas op.
Ik heb ook gegourmet!:d.Het was echt heerlijk.. En morgen waarschijnlijk zwemmen ofzo . Maaaarrr ; wie opent het volgende topic?
paar mensen zijn al bezig.. Ruth,Cynn, en volgens mij Noraly ook en nathaliee maar kan ook meer zijn.. igg ik bemoei me er niet mee haha heb er allemaal geen tijd voor! en ik denk dat jullie dat gaan snappen alleen kan nu nog niet vertellen!!
Van mij mag dat manon! maar weet niet of iemand dat aldoet maar anders kan toch altijd bij elkaar gevoegt worden?
Prima hoor Marije!In de vakantie heb ik zeeën van tijd xD Maar Bianca, volgens mij begrijp ik wat je bedoelt?
haha ja maarja volgens mij is iedereen hier weer beteranthans ik wel yeahh!!Ik luister BoyFriend van Alphabeat!
DON'T YOU TOUCH MY BOYFRIEND, HE'S NOT YOUR BOYFRIEND WAT EHB IK EEN KÚTHERINNERING AAN DAT NUMMER. Waarom typ ik zo groot?Oja, ik schrok.Ik zakte door mijn stoel.