Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welshfanatic schreef:Jah tis erg koud, vanmiddag ook weer bijna 3 kwartier zitten kleumen
regientje schreef:Welshfanatic schreef:Jah tis erg koud, vanmiddag ook weer bijna 3 kwartier zitten kleumen
geef mij het voorjaar en de zomer maar!
Welshfanatic schreef:Het is alleen lekker als je niet hoeft te kleumenAls ik met jou op boswandeling ging ging jij me wel warmhouden toch Yoor?
![]()
Welshfanatic schreef:Het is alleen lekker als je niet hoeft te kleumenAls ik met jou op boswandeling ging ging jij me wel warmhouden toch Yoor?
![]()
regientje schreef:ja das waar.... boswandelingen zijn minder leuk dan! maja in plaats daarvan zijn ook wel weer andere leuke dingen hihi
en dan komt het bos int voorjaar weer
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Het is alleen lekker als je niet hoeft te kleumenAls ik met jou op boswandeling ging ging jij me wel warmhouden toch Yoor?
![]()
slijmbal!!!!!!!!!!!!! haha![]()
maar ik ga weer, doei doei slaap lekker alvast.
yorick schreef:regientje schreef:ja das waar.... boswandelingen zijn minder leuk dan! maja in plaats daarvan zijn ook wel weer andere leuke dingen hihi
en dan komt het bos int voorjaar weer
das waar,![]()
Regientje heeft altijd gelijk he
regientje schreef:haha jeetje wat kennen we elkaar alweer beter vergeleken bij het begin
yorick schreef:regientje schreef:haha jeetje wat kennen we elkaar alweer beter vergeleken bij het begin
ja best wel he,
regientje schreef:haha jeetje wat kennen we elkaar alweer beter vergeleken bij het begin
yorick schreef:regientje schreef:haha jeetje wat kennen we elkaar alweer beter vergeleken bij het begin
gaat razendsnel,best apart,waar bokt al niet goed voor is.
regientje schreef:
hihi![]()
Eefke85 schreef:ik ga er weer vandoor, krijg vierkante ogen. Doeiiiiiii
keresa schreef:dames ik ga jullie verlaten ga slapen
tot morgen