Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus heb mn vorige mentor even gepaait en nu mag ik bij mn maatje in het computerlokaal

leuk plaatje heb je !

Heb op yucome het crossparcours gedaan
De berg opspringen waren wij de beste in
Alleen kwam hij echt in volle galop en dan die berg op springen ( was 60 cm ) en dan de berg op galopperen en toen eraf galopperen en toen stond hij ztil
Maar daarna croste hij gewoon wer door
Ik zie dat Clauu ook al aan het WPen is?;) LietJ_RobJ schreef:Holaa
Ik ben gister wezen kijken bij een nieuw paardje een vos D pony 5 jaar oud
Keii lief welk moeilijkm te rijden (lang niet meer op gereden) En ik ga er woensdag heene heb er zooon zin in !
LietJ_RobJ schreef:Holaa

WiskyBokjes schreef:robinnnnnnnn
ben niet zo blij...

nou toen was ik opgestaan en toen keek ik neit op de stoel.... had jonge zo'n dikke klont lijm(prit) op mijn stoel gelegt, dus ik ging zitte..

x__Ellis schreef:Hee Fleurrleuk plaatje heb je !

ik zou zeggen dat die jongen een nieuwe broek kan betalen
en anders naar zijn ouders stappen
WiskyBokjes schreef:evii
nou kijk , wij hadde tssen uur maar we zaten in lokaalnou toen was ik opgestaan en toen keek ik neit op de stoel.... had jonge zo'n dikke klont lijm(prit) op mijn stoel gelegt, dus ik ging zitte..
nou toen zei vriendin van ja marije sta op maar daarom ging ik draaien... dus die hele lijm klont zta an mijn broek onder aan em kont....
ik dat er af hale iedereeen lache enzoo... was echt kl*te
en nu is me broek helemala vies en opgedroogd... waarshcijnlijk krijg je dat er niet meer uit
haaaallo <33