Van een paard dat ik wilde verzorgen. Nouja de eigenaresse dan. xD Ik was een beetje te laat met reageren want vandaag kwam er iemand kijken. Dus ik hoop stiekem dat dat niets is.
Ben er opzich wel blij mee want ik houd niet zo van prikken. En 't was nog niet goed genoeg getest ofzo? iig er stond een heel groot stuk over in de krant, en nu mag ik niet meer.
Ik wil morgen ofzo naar de kapper voor highlights. Alleen ik weet het nog niet zeker Highlights kunnen toch ook donkerder zijn hé ? Denk dat dat beter staat als blond, bij mij.
zoo ik ben ook thuis en ik had de hele dag olmo niet gezien en dat zei ik, en toen hij naar huis ging (en ik nog les had) zag ik 'm nog even. &nu is m'n hele wekeend goed..
Anoniem
Geplaatst: 06-03-09 17:36
_Barbara_ schreef:
Van wie ?
Ik mág die baarmoederhalskanker niet eens meer van mijn ouders.
Ik wel, ik neem hem tegelijk met een vriendin van me. <3
Maar.. i've got a problem. Jullie weten dat mijn mentor en ik.. niet door één deur kunnen? Nah enfin. Vandaag weer met 10 anderen heel gesprek gehad, en echt.. ik moet haar niet zo tegen het harnas injagen, want als ik aant einde van het jaar bijna blijf zitten, moet ZIJ zorgen dat ik over kan.. fiets.. Lekker bezig Rebec.. maar oké. Zij zegt dus, dat ze mijn rapport hoesje niet heeft. Ik heb die een maand of 3 al ingeleverd.. Maar enfin, ze heeft 'm niet. Mijn woord, tegen het hare. (Heb et zelfs aan moeders nagevraagd..) Maar het punt is.. ik krijg geen rapport zonder hoesje.