Jaaa! Pas om 12 uur beginnen. Omdat het maar 3 uur is heb ik maar eens m'n allervervelendste broek aangetrokken (Ding zit zó strak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_VZ schreef:Ben bijna klaar met me examens, en dan lekker vrij! Heeerlijk
Silfanoo schreef:Als ik naar Divoza ga, ga ik altijd naar die van Zoetermeer
quicky_lover schreef:Weet iemand nog een leuke avatar voor mij?
Rebeccaa schreef:Hey Lisanne =).
Hmpf. Moet volgende week zingen voor de klas met 3 anderen, maar dúrf niet... Nouja, dúrf wel, maar niet met die lerares..
quicky_lover schreef:Ik ga wrts doen.
quicky_lover schreef:Rebecca!
Rebeccaa schreef:Oh, Ik wil wel helpen zoeken, en als ik wat heb plaatsen? Meestal maak ik zelf een foto voor een Avatar. Mijn Avatar is de foto ook zelf van gemaakt, weet ik iig dat ik geen copyright achter me broek heb hangen... ^^
Ja nou.. Ze weet dat ik niet dúrf voor een klas en dan gaat ze ook de hele tijd "Ja Rebecca moet wel wat harder hoor". En dan let iedereen ook zo op je.. En dan durf ik hélemaal niet meer. Ze is wel kèi en kèi aardig verder!
quicky_lover schreef:Rebeccaa schreef:Oh, Ik wil wel helpen zoeken, en als ik wat heb plaatsen? Meestal maak ik zelf een foto voor een Avatar. Mijn Avatar is de foto ook zelf van gemaakt, weet ik iig dat ik geen copyright achter me broek heb hangen... ^^
Ja nou.. Ze weet dat ik niet dúrf voor een klas en dan gaat ze ook de hele tijd "Ja Rebecca moet wel wat harder hoor". En dan let iedereen ook zo op je.. En dan durf ik hélemaal niet meer. Ze is wel kèi en kèi aardig verder!
Als je dat wil mag wel ja!
Oewgh, dat ken ik ja *denkt aan mijn muziek leraar.
Dat is echt zo vreselijk, schaam me dan kaputt.
Rebeccaa schreef:Spannend Cynn!!
Ik ben over m'n 'Crush' heen...
Vandaag gígantisch op hem afgeknapt
Rebeccaa schreef:Spannend Cynn!!
Ik ben over m'n 'Crush' heen...
Vandaag gígantisch op hem afgeknapt