Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Onze nieuwe ponies zijn ook aangekomen. De Fronbach merrie is helemaal wat ik ervan verwacht had, heeft veel bot en een super hoofdje, ze zou alleen klaargemaakt worden voor de shows, da's niet helemaal gelukt....En een mooie afstamming, de vader is Moorcock Windfall, die ik dan niet ken, maar hij is van Gleiniant Snaffles, en verder allemaal Moorcock, Eppynt, Llwynan en Revel. Statistisch gezien zou dekken met een zwarte hengst de meest aparte kleur op kunnen leveren, maar ik kan zo in Nederland geen hengst bedenken, die ik zou willen. Qua bloedlijn dan.
Als ze een beetje bijgekomen zijn van de reis, zal ik wel eens foto's maken.
Melanie5 schreef:Hoogstwaarschijnlijk toch maar twee veulens ipv drie. Heb net Purdey opgevoeld en ben er haast zeker van dat er niets in zit. Op tien maanden zou je het veulen zo moeten voelen, maar ik kwam niets tegen helaas.
dadabo schreef:Zijn ze allebei drachtig Jenny?
Melanie5 schreef:Leuke ponies Jenny. Ben benieuwd naar fotos van de rest.
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan de ponies verhuizen. Alle troep is al ingepakt en staat klaar. Wat een rommel heb ik toch. Bij elke verhuizing gooi ik van alles weg, maar ik heb alsnog te veel van alles
vivana schreef:Ik heb onlangs een welsh sektie A merrie voor de verkoop aangeboden gekregen...
Het gaat om Pandijk's Marjo merrie is inmiddels 20jr jong en braaf gereden...
Deze merrie is geweest van de wel bekende bokker; PinkHorizon...
(heel toevallig,is van de vader van een goede kennis van me)...