Die die zondag 18 word Ik had hem toegevoegd op hyves; geannuleerd Noraly had ons in een 3 gesprek toegevoegd met msn, ging ie weer. Tss. Want zij zei; ik moet je koppelen en toen zei die; niet aan mij ofzoiets. Tsss.
M'n vriendin gaf gister een feest, was heel leuk! Iedereen moest bij de ingang geld doneren voor KiKa kinderkanker bestrijding, en er is iets van €750 opgehaald!
Ik heb gister heel per ongeluk m'n kerstcadeautjes gezien, in m'n ouders' kamer.
Ja goed he echt super. Echt met alles erop en eraan, kwamen ook allemaal mensen van de krant enzo en vuurwerk. Nou heb niet gezien wat erin zat gelukkig dan is het niet leuk meer, wij gaan ook zo aan kerst"ontbijt" en vanavond uit eten.. Ga vandaag ook langs Bandit heb lekker slobber voor hem met allemaal lekkere dingen erin; appeltje, knijpfruit appel-aardbei, scheutje omega-olie, wortels, biks, snoepjes.
Ik heb een tas gekregen & zo'n ding wat je op je schoot kan leggen, en dan kun je je laptop erop doen, en dan zit er ook een vakje waar je je drinken in kan doen + een lichtje bij. Je kan het ook gebruiken als je gaat ontbijten En mijn zusje en ik hebben samen; Laura's Passie wilde paarden gekregen voor de WII