Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Ach en sommige zijn zo eigenwijs die snappen gewoon niet dat ze beter weg kunnen blijven!
vanda's schreef:Bij sommigen gaat dat nooit lukken hoor Charly
vanda's schreef:Ja, die is lekker geloofwaardig
Geloof dat tenminste in Sinterklaas, dat is nog een béétje geloofwaardig![]()
Kerstman kan wel hoor, je moet doen waar jij zin in hebt. Als iemand het dan te vroeg vindt, is dat zijn/haar probleem
Charly schreef:PeeWij schreef:Ach en sommige zijn zo eigenwijs die snappen gewoon niet dat ze beter weg kunnen blijven!
je kunt het altijd proberenheb ik ook gedaan
PeeWij schreef:
En jij krijgt nu ook gewoon aandacht
madrieka schreef:Ik ga hem meteen veranderen
vanda's schreef:madrieka schreef:Ik ga hem meteen veranderen
Keej, leuk. Ben benieuwd! Wel een leuk Kerstman plaatje zoeken dan hè!!
Charly schreef:PeeWij schreef:
En jij krijgt nu ook gewoon aandacht
daarom
PeeWij schreef:Ja zelfs je anti depressiva werkte niet, misschien dat je het nu niet leuk meer vindt en dat je als nog vertrekt!
vanda's schreef:@ Charly, hoe istie met Dirk?
madrieka schreef:Zo ik gaat pony voeren en dan eten koken tot morgen iedereen
vanda's schreef:Gefeliciteerd!!Ik hoop echt voor je dat het nu wel goed gaat...
Charly schreef:PeeWij schreef:Ja zelfs je anti depressiva werkte niet, misschien dat je het nu niet leuk meer vindt en dat je als nog vertrekt!
ben niet voor niks zoveel afgevallen...... puur en alleen stres..... vinden jullie me wel aardig of niet?![]()
PeeWij schreef:
Stress was van Dirk en nu ga je weer van bil, dus vliegen de kilo's er nog meer af!
vanda's schreef:Ja, die is lekker geloofwaardig
Geloof dat tenminste in Sinterklaas, dat is nog een béétje geloofwaardig![]()
Kerstman kan wel hoor, je moet doen waar jij zin in hebt. Als iemand het dan te vroeg vindt, is dat zijn/haar probleem
PeeWij schreef:Ach en sommige zijn zo eigenwijs die snappen gewoon niet dat ze beter weg kunnen blijven!