, veels te koud
(ook in een binnebad waar daar moet je nog altijd naar toe fietsen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, veels te koud
(ook in een binnebad waar daar moet je nog altijd naar toe fietsen
)
Heb nu draadje achter bij boven & onder en een nachtbeugel (maar die 'vergeet' ik nog weleens). Moet ik tot m'n 21e.
'. Leek echt net een bom ofzo, zelfs m'n ouders dachten het.
. Maarja, echt niks dit weer... wat ben ik blij dat ik geen half uur naar school/huis moet fietsen.
Amber_VZ schreef:HoiHoi
Drukdrukdruk zeker? Lukt het een beetje op school enzo met je laatste loodjes
. Trouwens je zei dat je je te groot vond worden voor Vicky, maar hoe ik het zie vanaf foto's enzo vind ik juist dat je er goed op past hoor. Je bent ook echt niet zwaar ofzo.
Maar ze was SUPER ongeduldig, ze wou niet stil blijven staan ik mocht niet opstappen, en wou alleen maar crossen
Maar na een tijdje liep ze super
Vanny_ schreef:Amber_VZ schreef:HoiHoi
Hooi Amber!Drukdrukdruk zeker? Lukt het een beetje op school enzo met je laatste loodjes
. Trouwens je zei dat je je te groot vond worden voor Vicky, maar hoe ik het zie vanaf foto's enzo vind ik juist dat je er goed op past hoor. Je bent ook echt niet zwaar ofzo.

.
help beugels ik ben er al vanaf
binnen 1.5/2 jaar hoefde ik hem niet meer wel bewaard natuurlijk
ik stond toen ik hem kreeg te huilen voor de spiegel,,Noraly_ schreef:In het sportiom xd
Ik vond het niet erg dat ik een beugel kreeg (ik zat toen in gr. 8, toen hadden al meerdere mensen een beugel en hadden allemaal van die kleurtjes enzo, was toen helemaal "hip"
).

Hitime schreef:Dankje Marije!
Dat herinnert mij er weer aan dat ik wat op moest zoeken bij de H&M