Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:Mijn oor is wéer dik ontstoken.
*Ja oorbel gaatje. Komt heel veel zooi uit, heel dik, rood, vies.
Bah.
quicky_lover schreef:Het (in)rijden van Layla ging echt súper! Ben zo blij met d'r. <3 Alleen ze gaat waarschijnlijk ook weer weg. Das wat jammer. Dus ga niet teveel aan haar hechten, al wordt dat moeilijk..
quicky_lover schreef:Ja idd, maarja. 't zijn echt fokkers, echte handelaren.
Maarja met zo'n beestje ga je toch een band meemaken.
Het rijden, het longeren, het zadelmak maken, het knuffelen, alles.Aan de ene kant vind ik 't ook leuk om bij mensen die fokken/handelen te verzorgen. Maar aan de andere kant. Maar bijv. 3jarige zadelmak maken,
is wel erg leuk, geef toe? En de staan gelukkig ook nog 2 vaste pony's, die gaan nooit weg.
quicky_lover schreef:Shannen@ Eigenlijks is 't ook niks voor mij, ik vind 't allemaal ook maar jammer. Maar ik ben blij dat ik zo'n plek heb! Ik wil een verzorgpony om van te leren, nou verschillende pony's leer je 't meest van. En ik wil een verzorgpony om al mijn liefde aan te besteden, nou die vaste pony. Sonna.
Sommigen kunnen d'r ook beter mee omgaan dan anderen,
en eerlijk gezegt kan ik er ook niet echt goed mee omgaan. En als 't echt niet gaat, stop ik er gewoon mee. Maar dat ben ik zeker niet van plan. En tenslotte dat is 't enige plekje in Stadskanaal waar nog geen verzorgers rond lopen.