Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:Ik heb een dikke trui aan + een dikke winterjas
PeeWij schreef:Chocomelk daar krijg je een dikke kont van!
madrieka schreef:youngster schreef:Ik heb een dikke trui aan + een dikke winterjas
ja aleen in de stal enzo is dat niet handig als je zo dik ingepakt bent...
ik heb zin in de kerst....
PeeWij schreef:madrieka schreef:ik begin de quote knopjes door te krijgen
Zou tijd worden![]()
ik heb nu eenmaal niet snel koud. Loop nu nog in mijn zomerjack door de wei, heerlijk!
madrieka schreef:youngster schreef:Ik heb een dikke trui aan + een dikke winterjas
ja aleen in de stal enzo is dat niet handig als je zo dik ingepakt bent...
PeeWij schreef:youngster schreef:Ik heb een dikke trui aan + een dikke winterjas
Nog kouder!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Chocomelk daar krijg je een dikke kont van!
Ik ben dit jaar 12 kilo afgevallen en nog steeds gaat de wijzer van de weegschaal verder naar links iedere keer...
youngster schreef:madrieka schreef:ja aleen in de stal enzo is dat niet handig als je zo dik ingepakt bent...
Ik zin in de zomer
Ik heb echt helemaal niks met de feestdagenHeb al helemaal een trauma voor oud & nieuw. Ben blij als dat allemaal voorbij is
PeeWij schreef:Chocomelk daar krijg je een dikke kont van!
madrieka schreef:PeeWij schreef:
Ik ben dit jaar 12 kilo afgevallen en nog steeds gaat de wijzer van de weegschaal verder naar links iedere keer...
komt dat door de MS?
Vriendin van ons heeft ook MS maar ze kan bijna niet afvallen, komt van de dagelijkse spuiten!
PeeWij schreef:
ook een hekel aan de sint en piet?
youngster schreef:PeeWij schreef:
ook een hekel aan de sint en piet?
Valt wel mee hoor
Maar feestdagen is niet helemaal mijn ding.
PeeWij schreef:Dat is ook een paardenmiddel. Ze heeft de laatste 3 jaar ook 3 kinderen gekregen. een meisje, wordt vandaag 3 en een tweeling, pas 1 geworden. Was niet bevordelijk voor de ms, heeft ze een behoorlijke knauw mee gehad! Gelukkig gaat het nu steeds weer iets beter en zit ze weer op haar oude niveau van voor de zwangerschappen!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Dat is ook een paardenmiddel. Ze heeft de laatste 3 jaar ook 3 kinderen gekregen. een meisje, wordt vandaag 3 en een tweeling, pas 1 geworden. Was niet bevordelijk voor de ms, heeft ze een behoorlijke knauw mee gehad! Gelukkig gaat het nu steeds weer iets beter en zit ze weer op haar oude niveau van voor de zwangerschappen!
Het schijnt idd een impact op de ms te hebben ,mij werd verteld dat je tijdens de zwangerschap heel goed kunt zijn en dat je na de bevalling een erge terugslag kunt krijgen,voor mij een reden om geen kinderen te nemen,ik riep altijd al dat ik geen kinderen wilde maar dit was des te meer reden om het niet te doen ,klinkt mischien egoistich maar ik heb genoeg aan mezelf af en toe....
Citaat:Kan ik heel goed begrijpen! Is niet makkelijk MS vandaag denk je dat je de hele wereld aan kunt, maar morgen als je opstaat, heb je hulp nodig om uit je bed te komen! Maar een positieve instelling, die jij volgens mij wel hebt, kan je heel ver brengen!
madrieka schreef:Citaat:Kan ik heel goed begrijpen! Is niet makkelijk MS vandaag denk je dat je de hele wereld aan kunt, maar morgen als je opstaat, heb je hulp nodig om uit je bed te komen! Maar een positieve instelling, die jij volgens mij wel hebt, kan je heel ver brengen!
Helaas lijkt dat maar voor de buitenwereld,ik ben soms behoorlijk negatief...
Citaat:Ik vind het al behoorlijk positief hoe vrij je er hier over kunt praten, dat wilt ook zeggen dat je je ziekte hebt geaccepteerd en ondanks alles er wel het beste van probeert te maken. Oke de mensen kijken raar als je langs komt op je scoot, maar blijf je daarom binnen zitten? Nee!
Dat vind ik heel positief en ga je zelf negatief doen, dan voel je je gelijk een stuk beroerder!
En een ding moet je niet vergeten! Pluk de dag! En een dag niet gelachen is .......
madrieka schreef:Citaat:Ik vind het al behoorlijk positief hoe vrij je er hier over kunt praten, dat wilt ook zeggen dat je je ziekte hebt geaccepteerd en ondanks alles er wel het beste van probeert te maken. Oke de mensen kijken raar als je langs komt op je scoot, maar blijf je daarom binnen zitten? Nee!
Dat vind ik heel positief en ga je zelf negatief doen, dan voel je je gelijk een stuk beroerder!
En een ding moet je niet vergeten! Pluk de dag! En een dag niet gelachen is .......
Kijk dit soort antwoorden wordt ik weer wat vrolijker van,ik heb de ziekte denk ik in zoverre geaccepteerd ...ik kan er toch niets aan doen ik heb het nu eenmaal,en idd ik blijf niet binnen zitten om dat mensen kijke als ik op mijn scoot langskom maar ávond's in bed komen er toch nog weleens traantjes...
Citaat:Maar ook dat is belangrijk, Je emoties moeten er op zijn tijd uitkunnen! Wij hebben ook voldoende meegemaakt, gelukkig niets zichtbaars eb blijvend maar toch. En er zijn er meer hier, die precies weten wat je voelt en waar je doorheen moet. Wat denk je als je een jaar in een rolstoel moet zitten en mensen vragen aan degene die achter de rolstoel staat hoe het met je gaat! Omdat je niet kunt lopen, kun je nog wel praten. Petje af voor mijn vrouw die dit heeft moeten meemaken! maar ook voor jou! Klasse!
PeeWij schreef:Ik denk wel dat we te serieus worden voor de overige Bokkers, iedereen is gevlucht!![]()
maar ja dit is natuurlijk ook zware kost!