ik heb nog een goede zomer jas, maar deze is cooooooler me oude zomerjas is echt zo'n ver-emo'd ding.
Vanny_
Geplaatst: 04-03-09 17:28
Anouk supergoed joh je citoscore
m'n broertje heeft ook zo'n jas van Nike
Vandaag moesten we zo'n enquete invullen over m'n mentor, want dit is z'n 1e jaar bij ons op school. Nou zo'n man kwam dus met die enquetes, en hij had nog niet gezegd over wie we hem moesten invullen maar wij wisten gelijk al; onze mentorr wie anders xD. Toen hadden we net wisknudde van mentor, en hij ging het lokaal uit (vraag me niet waarom misschien vond ie het te spannend hahaha). Waren er een paar vragen van of die de klas in orde kon houden enzo, en of die goed te verstaan was . Toen we klaar waren kwam mentor weer binnen met een biggie smile zo van; yess, mijn mentorgroep heeft vast wel allemaal goede dingen over me opgeschreven...
Anoniem
Geplaatst: 04-03-09 17:32
Rebeccaa schreef:
Hm nee, mijne word roze en grijs geloof ik. Ennn, 't is wel dat model een beetje. Maar als ik m maar kapot geweldig vind. <3
Aaaaaaaah maar ik maggum wel kopen, is wel gelyk al me kleedgeld voor de zomer er doorheen bijna. xD maar, ik koop nog een paramore shirt en dan ben ik ready voor de zomer. En die jas dan.
rebecca je mag 'm hebben nee maar m'n broertje heeft echt zo'n jongensversie ervan, met beigeachtig onder en boven donkerbruin, en dan kan je hem binnenstebuiten doen en dan heb je een ander printje dus je kan hem in 2 zijdes dragen. Ze zijn wel lekker winddicht! M'n broertje heeft nu een winterjas van de Zara (door mij uitgezocht, zoals serieus AL zijn kleren )
Ja, typerend. Meestal van die populaire kiddo's. maarr ik ben dat toch niet dus niet typerend
What did you learn today? I learned nothin What did you do today? I did nothing What did you learn at school? I didn't go Why didn't you go to school? I don't know
Ghehe. Cool. ^^ Ik ben echt benieuwd hoe jouw broertje er uit ziet
Haha als ik iets uitzoek voor mn broer vind 'ie het nooit iets. xD Alleen ben ik wel schoenen met hem wezen kopen en toen wilde 'ie wel naar mij luisteren