Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:ja zullen we dat dan maar doen?
Westernfreak schreef:Tja, vooral geintjes kunnen soms verkeerd geïterpreteerd worden. En blijkbaar lezen er meer mensen mee dan je in eerste instantie denkt.
Het is wel jammer dat daardoor het plezier in zo'n topic minder wordt...maar verhuizen naar een ander topic is dan ook geen oplossing
gelukkig hebben we Yorick nog, die kletst altijd maar raak
PeeWij schreef:Yorick heeft wel een goed hart! En heeft schijt aan alles en iedereen. Helaas wordt Bokt mij persoonlijk en bestuurlijk aangerekend dus daarom............
yorick schreef:PeeWij schreef:Yorick heeft wel een goed hart! En heeft schijt aan alles en iedereen. Helaas wordt Bokt mij persoonlijk en bestuurlijk aangerekend dus daarom............
Juist die mensen die daar persoonlijk om worden heb ik schijt aan,ze kunnen mij ook heel makkelijk dwars liggen door mij niet meer as welshfotograaf aan te stellen,maar as ze dat nodig vinden moeten ze dat doen,zoals jij al zij,.....schijt aan alles
madrieka schreef:Haha nou daar gaat ik dan uhhh....tralalalaa
waar had je ratje last van/
yorick schreef:madrieka schreef:Haha nou daar gaat ik dan uhhh....tralalalaa
Ratje is 2 weken terug voor de 4e keer geopereerd,steeds last van kankergezwellen,en nu moeste de hechtingen van de laatste operatie eruit.
yorick schreef:madrieka schreef:Haha nou daar gaat ik dan uhhh....tralalalaa
Ratje is 2 weken terug voor de 4e keer geopereerd,steeds last van kankergezwellen,en nu moeste de hechtingen van de laatste operatie eruit.
PeeWij schreef:yorick schreef:
Heb je veel ratjes, buiten je zelf! Kan je namelijk een heerlijk kerstdiner van maken!
yorick schreef:@ pw Ik ga niet aansluiten in het rijtje natuurlijk he,achter sjoert,haha
madrieka schreef:leuke beestjes ...ratjesik gaat er weer vandoor ....heb nog een mega afwas...dus moeten we die 100 pagina's maar een ander keertje vol l.ullen okeej....
madrieka schreef:PeeWij schreef:Heb je veel ratjes, buiten je zelf! Kan je namelijk een heerlijk kerstdiner van maken!
nou zeg jij ziet alles als kerstdiner eerst mijn geit....
yorick schreef:madrieka schreef:leuke beestjes ...ratjesik gaat er weer vandoor ....heb nog een mega afwas...dus moeten we die 100 pagina's maar een ander keertje vol l.ullen okeej....
PeeWij schreef:Yvonne je meot je weblog ook weer eens bijwerken!