Topcob schreef:Charly schreef:Ida, ik heb trouwens de 26e mn eerste wedstrijd met Charly
Zo hee, jij gaat hard!!
Hij hoeft toch niet op zn vijfde Z te zijn he?
nee op zijn 4e

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Topcob schreef:Charly schreef:Ida, ik heb trouwens de 26e mn eerste wedstrijd met Charly
Zo hee, jij gaat hard!!
Hij hoeft toch niet op zn vijfde Z te zijn he?
Topcob schreef:Leuk toch, veel succes!
Westernfreak schreef:Ah...discussie over NWR en WPBR. Beide missen in mijn ogen de welshuitstraling, zijn leuke sportpony's en ik kan ze niet van elkaar of van een NRPS pony onderscheiden.
youngster schreef:Ik heb zaterdag zitles
Charly schreef:k had je niet gezienhey!!
madrieka schreef:Charly schreef:k had je niet gezienhey!!
jaja ...haha...
Ik ben ook niet zo groot...
youngster schreef:Westernfreak schreef:Ah...discussie over NWR en WPBR. Beide missen in mijn ogen de welshuitstraling, zijn leuke sportpony's en ik kan ze niet van elkaar of van een NRPS pony onderscheiden.
Ik zeg ook niks over dat het een echte welshpony is. Maar het zijn wel top sportpony's, en daar worden ze volgens mij ook voor gefokt. Tenminste imoNu kan ik lekker naief zijn hoor
De NRPS en de welsh NWR en partbred kan ik wel uit elkaar houden hoor.
Citaat:haha dat weet ik niet...!!!
madrieka schreef:Koud vandaag niet normaal ,ik ben net op de scoot naar hans geweest alle pony's staan weer thuis ...
Charly schreef:youngster schreef:Ik heb zaterdag zitles
haha... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Westernfreak schreef:Klopt, zijn goede sportpony's, leuk voor het stamboek en fijn voor mij op de keuring, kan ik tenminste rustig even naar de wc, kopje koffie drinken / lunchpauze houden
Charly schreef:madrieka schreef:Koud vandaag niet normaal ,ik ben net op de scoot naar hans geweest alle pony's staan weer thuis ...
Ah ik ben dus niet de enige die het zo koud heeft!!!!
Westernfreak schreef:
Klopt, zijn goede sportpony's, leuk voor het stamboek en fijn voor mij op de keuring, kan ik tenminste rustig even naar de wc, kopje koffie drinken / lunchpauze houden
Charly schreef:okée... ben benieuwd
ik ga even boodschappen doen
madrieka schreef:Charly schreef:Ah ik ben dus niet de enige die het zo koud heeft!!!!
neej ik bevries hier zowat...
PeeWij schreef:Charly schreef:Ah ik ben dus niet de enige die het zo koud heeft!!!!
Heerlijk hier de airco draait volop!
madrieka schreef:ik begin de quote knopjes door te krijgen
PeeWij schreef:madrieka schreef:ik begin de quote knopjes door te krijgen
Zou tijd worden![]()
ik heb nu eenmaal niet snel koud. Loop nu nog in mijn zomerjack door de wei, heerlijk! :P