Ik had me huiswerk niet gemaakt voor geschiedenis door omstantigheden hier thuis... en toen moest ik nablijven (wat ik dus niet wist).. en ik ging gewoon weg, toen liep ik door de gang naar me kluis (had een uur uitval), kwam die leraar naar me toe: Als k zeg dat je moet nakomen, wil je dan ook komen? ik: 'uh ja..' Leraar: 'kom dan maar na dit uur (hij wist niet dat ik uit was) naar 048 na!' toen zei ik zo: 'oke!' en liep weg mijn vriendin: 'kom je echt?' ik : 'nee'
dus nu zit ik al lekker thuis
hallo hij weet niet eens de rede waarom ik me hw niet had gemaakt... lekker domme leraar
De kat is bij ons aan komen lopen . Uhm.. In Januari ofso Wij dachten dat het een mannetje was . Maar sinds een paar weken begon die buik dik te worden en wij maar denken dat we m te veel geven .. Maarjah hij werd steeds dikker en dikker . Hebben we de dierenarts er maar bij gehaald Dierenarts aan het kijken na de tepels en die waten volgens haar heel dik .. En toen voelde ze aan de buik en ze zei zo te zien krijgt ze deze week nog jongen , mischien morgen wel ...
Nou mn moeder was erbij Die vond het allemaal niet zo geweldig , maar aan de andere kant vond ze het ook wel leuk om kittens te hebben .. En mn vader moet ik t nog vertellen maar die is er nu niet Mn zus moet het ook nog weten maar als ik het haar vertel dan gaat ze boos worden enso Dus als de kittens geboren zijn dan ga ik het pas tege me zus vertellen
heey ! net terug van zo'n klote uitstapje van school blegh in die bus was het 45 graden en er kon geen raam open en de erco was kapot nou fijn dan :S maargoed wat is er hier alle maal nog gebeurt?
Fieke; bij ons krijg je altijd kei veel problemen als je niet komt op dagen maar dat zal denk ik wel aan onze school liggen hoop voor je dat het voor jou niet zo erg is al voor mij toen hihi
moet zo het paard van mn zus nog brokken gaan geven en ook nog even rond slingeren en ik ben al zo vreselijk moe morge lekker uitslapen maar verder nog iemand iets te vertellen?