Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vanda's schreef:Goedemorgen!![]()
Naar mijn weten staat het wel aangegeven Charly.
Fredje PeeWij schreef:Vanuit welke richting kom je. Neem je de A16 richting Breda of de A15 richting Gorinchem?
PeeWij schreef:Idd Barendrecht is het snelste over Breda A16, dan A59 waalwijk Den Bosch. Bij Den Bosch neem je afslag Engelen! bovenaan rechts en dan staat het aangegeven! (Volgens mij staat het op de snelweg ook al aangegeven)

vanda's schreef:En nu? Wil ie laminaat op de muur, ik heb 'm ff niet
Yootha schreef:Hebben we in de keuken ook. Staat heel leuk. Als de muur vies is, kun je hem gewoon afnemen. En de poezen kunnen het er niet af halen.
oke!
PeeWij schreef:Telefoon is niet stuk. Hoezo? Die van jou wel?

PeeWij schreef:Ben ik blij dat ik er zo ben op de Brabanthallen. Als we zo een afstand moeten rijden, nemen we een hotel!
Lekker man, beetje sturen. In de tijd dat ik nog op de RAI stond ging ik ook gewoon elke dag op-en-neer hoor, terwijl we ook gratis in een hotel mochten slapen.
is voor de WPCV hoor!
PeeWij schreef:Telefoon, nee ik ben nog aan het bijkomen van mijn verdienste. Ik had er tien, heb ik maar afgezegd![]()
Noem mij de prijs en de naam maar die ik op een offerte moet zetten en ik mail 'm je als .pdf door, dan kun je daar mee aan de gang.

Zal nu ff mezelf fatsoeneren