mooie foto's Nikki! ga je er een (of meer) op canvas zetten? ik wens je heel veel sterkte toe morgen!
abba
Geplaatst: 19-08-12 16:52
Jammer dat dit topic te vaak alleen bekeken wordt door Welsh Pony Liefhebbers, er komen hier wel hele mooie ambassadeurs voor het ras ITP! Die zou iedereen moeten bekijken! Prachtige foto's en prachtige pony's
Laurie
Geplaatst: 19-08-12 19:13
merrieveulen schreef:
oef, niet verkeerd! hoe groot is die?
1.30 meter.
Vind die eerste echt heel tof Nikki. En even offtopic: je haarkleur moet je echt zo houden, staat je goed!
jokenicky
Geplaatst: 19-08-12 19:15
prachtige foto's visibreteam! je hebt heel veel mooie (foto) aandenkens van haar, dat is al een troost, en ze gaat vast naar een super baasje. ze heeft heel veel van jou geleerd. sterkte morgen..
merrieveulen
Geplaatst: 20-08-12 08:23
geen foto, wel een filmpje van mijn Zned van eergister!
abba
Geplaatst: 20-08-12 08:48
@merrieveulen, leuk filmpje, mooie pony, waar is ze nu? Nog teruggevonden
Mijn liefste Welhs merrie Roosje! Heb er ook 2,5 jaar op gereden maar ik ben te groot voor haar dus neemt mijn zusje haar over en ik ga op zoek naar een verzorgpony! Voor meer foto's: http://www.sem.ismijnpony.nl/mypictures.asp
@merrieveulen, leuk filmpje, mooie pony, waar is ze nu? Nog teruggevonden
hihi ja, hij ging naar mijn andere pony toe. die hadden we even daarvoor richting picknickplaats laten gaan en die stond zich dus vol te bunkeren, tja dan moet mijn Zned daar ook bij zijn natuurlijk, hihi!
maar het is wel mooi, want op dat filmpje lijkt het idd net alsof hij echt vertrekt!
Anoniem
Geplaatst: 20-08-12 19:36
Wat een ontzettend stoere foto van Maddog, Laurie. Gaaf ding is het ook. En de foto's van Silke, wauw! Zeker foto's om keigroot af te laten drukken!
Vandaag kwam er iemand langs die ik even het één en ander moest leren over de instellingen van een camera en die had deze foto van mijn Welsh gemaakt, vond hem erg leuk;