Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Als ze het dan eindelijk zien dan slaan ze ineens om en dan zeggen ze: ja maar het lijkt wel een groot paard joh als je dr op zit! 
cappelstud schreef:Babootje in een bericht zeg je dat je een welsh cob hebt die 5 jaar is en donker van kleur en in het tweede bericht spreek je van Cappells Puzzle die koffie vos is. Heb je dan 2 welsh cobs ? Cappells Puzzle is inderdaad van Cappells dandy en als ik mij goed herinner is hij een zoon van de merrie Avonvalley Holly Hobby.
cappelstud schreef:Babootje in een bericht zeg je dat je een welsh cob hebt die 5 jaar is en donker van kleur en in het tweede bericht spreek je van Cappells Puzzle die koffie vos is. Heb je dan 2 welsh cobs ? Cappells Puzzle is inderdaad van Cappells dandy en als ik mij goed herinner is hij een zoon van de merrie Avonvalley Holly Hobby.
) cappelstud schreef:Babootje in een bericht zeg je dat je een welsh cob hebt die 5 jaar is en donker van kleur en in het tweede bericht spreek je van Cappells Puzzle die koffie vos is. Heb je dan 2 welsh cobs ? Cappells Puzzle is inderdaad van Cappells dandy en als ik mij goed herinner is hij een zoon van de merrie Avonvalley Holly Hobby.

.
.
) tussen de paarden.