Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NadjaThaBest schreef:welke fotograven waren er nou allemaal.
actieshot,Yorick en ?
Julia_Romeo schreef:NadjaThaBest schreef:welke fotograven waren er nou allemaal.
actieshot,Yorick en ?
IS van Yorick een site ofzo??
Julia_Romeo schreef:@Welshfanatic.. Hoe zag die Theo eruit? er had ook iemand wat hoofdfoto's gemaakt van mijn pony maar niet van actieshot
Ik was geen fotograaf gisteren.Ik had de camera wel mee maar heb maar par fotootjes op verzoek gemaakt.Ze komen dan ook niet op mijn site.Maar heb misschien nog wel foto's van jullie pony's toevallig.laat me maar ff weten welke het waren en dan kijk ik ff.
zal eens mail adres ofzo zoeken op nwpcs yorick schreef:Ik was geen fotograaf gisteren.Ik had de camera wel mee maar heb maar par fotootjes op verzoek gemaakt.Ze komen dan ook niet op mijn site.Maar heb misschien nog wel foto's van jullie pony's toevallig.laat me maar ff weten welke het waren en dan kijk ik ff.
had in ieder geval voor het springen foto's gemaakt.. ook 1 van mijn opdruk van het roze sjabrak (Julia & Romeo
) Julia_Romeo schreef:@ starlet.. jammer dat niet alle foto's erop komen.. Ik mocht er een bestellen van mijn moeder maar het was daar zo druk.. dat ik dacht dat doe ik wel via internet.. ik hoop dan dat mijne er bij zitten
starlet schreef:Julia_Romeo schreef:@ starlet.. jammer dat niet alle foto's erop komen.. Ik mocht er een bestellen van mijn moeder maar het was daar zo druk.. dat ik dacht dat doe ik wel via internet.. ik hoop dan dat mijne er bij zitten
waaraan heb je mee gedaan ???
dan heb ik jou wel gezien.. ik reed L2 met een kofievos
edit komt springen er ook op?? Julia_Romeo schreef:Ik was ring 6dan heb ik jou wel gezien.. ik reed L2 met een kofievos
edit komt springen er ook op??

). 6u Reden we weg, iedereen nog duf.
(een 8).
Ze gingen als een speer, 2 weigeringen omdat de ruiter de weg kwijt was maar ze zijn rondgekomen! *trots*

starlet schreef:Maak je geen zorgen, daar staat wel wat van bij straks. Ik heb zelf gefotografeerd bij ring 6 en 7. Ik ben ze nu allemaal aan het uitzoeken !!!
)
Malibu schreef:Hey, heb je misschien ook foto's mij en mijn pony gemaakt bij Ring 7? Ik stond te wachten naast de jury auto om te mogen starten (was wat verwarring ivm startvolgorde). Een goudvosje, D pony... (kan wel zeggen dat ik een witte rijbroek en zwart jasje aan had, maar dat had iedereen volgens mij) Moet zeggen dat het wel heel leuk was dat er zoveel fotograven rondliepen
![]()
.. Ik kan geen mail adres vinden van Theo ten Brinke..