Welsh sport en familie dag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dnies90

Re: Welsh sport en familie dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:44

welke fotograven waren er nou allemaal.
actieshot,Yorick en ?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:47

Theo is er ook altijd wel bij.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:00

wat is zijn website? want hij heeft ook foto's van ilja gemaakt

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:04

Ik was er niet bij, dus geen flauw idee van wie hij foto's heeft gemaakt. Hij heeft, naar mijn idee, geen website, vaak komen er wel wat foto's van hem op de website van het stamboek en in het Welshmagazine... Misschien, als hij foto's gemaakt heeft, kan je via het stamboek contact met hem krijgen.

Theo ten Brinke is het.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:12

naja dat zou alexandra dan wel doen.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:34

NadjaThaBest schreef:
actieshot,Yorick en ?

IS van Yorick een site ofzo??

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 17:29

@Welshfanatic.. Hoe zag die Theo eruit? er had ook iemand wat hoofdfoto's gemaakt van mijn pony maar niet van actieshot

@ starlet.. jammer dat niet alle foto's erop komen.. Ik mocht er een bestellen van mijn moeder maar het was daar zo druk.. dat ik dacht dat doe ik wel via internet.. ik hoop dan dat mijne er bij zitten Tong uitsteken

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:44

Julia_Romeo schreef:
NadjaThaBest schreef:
actieshot,Yorick en ?

IS van Yorick een site ofzo??

www.ywfotografie.nl

Julia_Romeo schreef:
@Welshfanatic.. Hoe zag die Theo eruit? er had ook iemand wat hoofdfoto's gemaakt van mijn pony maar niet van actieshot

Weet niet hoe hij er gister bij liep. Beetje kalend, brilletje, oudere man met camera.

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:02

Bloos Ik was geen fotograaf gisteren.Ik had de camera wel mee maar heb maar par fotootjes op verzoek gemaakt.Ze komen dan ook niet op mijn site.Maar heb misschien nog wel foto's van jullie pony's toevallig.laat me maar ff weten welke het waren en dan kijk ik ff.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:03

Wat Theo er wel dan?

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:03

Zou goed kunnen dat die het was Lachen zal eens mail adres ofzo zoeken op nwpcs

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:04

yorick schreef:
Bloos Ik was geen fotograaf gisteren.Ik had de camera wel mee maar heb maar par fotootjes op verzoek gemaakt.Ze komen dan ook niet op mijn site.Maar heb misschien nog wel foto's van jullie pony's toevallig.laat me maar ff weten welke het waren en dan kijk ik ff.

Diegene Tong uitsteken had in ieder geval voor het springen foto's gemaakt.. ook 1 van mijn opdruk van het roze sjabrak (Julia & Romeo Knipoog )

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:25

Julia_Romeo schreef:
@ starlet.. jammer dat niet alle foto's erop komen.. Ik mocht er een bestellen van mijn moeder maar het was daar zo druk.. dat ik dacht dat doe ik wel via internet.. ik hoop dan dat mijne er bij zitten Tong uitsteken

waaraan heb je mee gedaan ???

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:30

starlet schreef:
Julia_Romeo schreef:

waaraan heb je mee gedaan ???

hoop dat die van mij er ook bij staat Bloos
heb meegedana aan de L1 dressuur ring 7 en 8

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:31

Maak je geen zorgen, daar staat wel wat van bij straks. Ik heb zelf gefotografeerd bij ring 6 en 7. Ik ben ze nu allemaal aan het uitzoeken !!!

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 19:55

Ik was ring 6 Knipoog dan heb ik jou wel gezien.. ik reed L2 met een kofievos Plingedit komt springen er ook op??

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:49

Julia_Romeo schreef:
Ik was ring 6 Knipoog dan heb ik jou wel gezien.. ik reed L2 met een kofievos Plingedit komt springen er ook op??

van het springen weet ik het niet zeker...

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:54

ik reed in ring 3 en 4, weten jullie wie dat heeft gefotografeerd?
ze hebben wel foto's van mij gemaakt, het ging niet zo goed, dus ik denk dat ze niet mooi zijn.. maar wil toch even kijken Tong uitsteken

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:57

van ring 3 en 4 zijn ook foto's gemaakt, die komen ook zeker op de site.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:57

oke, dankjewel! Haha!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 10:08

Heb een heerlijke dag gehad, wel een beetje haasten want alles was vlak achter elkaar. Maar we waren wel in 1 x klaar daarna Haha!

Was 2 x 2de bij de L1 dressuur volw voor wp. 183 en 187. Niet slecht aangezien ik maar 1 week geoefend heb Bloos

Mijn bijrijdster en zusje hebben gesprongen. Toen ik klaar was met mijn tweede proefje kon meteen het andere zadel erop en kon mijn bijrijdster de ring in om te springen. Helaas uitgebeld op de laatste sprong Boos!

Mijn zusje kon het hele parcour afmaken, maar had wel 8 strafpunten.

Ze springt heel weinig parcoursen met 'vreemde' sprongen, bij ons hebben ze alleen 'gewone' balken. Dus vond het al heel knap dat ze zo rond ging Haha!

Ga even zoeken naar de foto's...

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 10:54

Zo, pfieww... Ik leef ook weer. Enorm druk weekend achter de rug, zaterdag stond ik om 5uur naast mn bed. Snel ff eten een aankleden, spul bij elkaar graaien en op naar stal. De pony's hadden zich redelijk gedragen 's nachts, 'maar' 2 poepvlekken (lang leve de schimmels Clown ). 6u Reden we weg, iedereen nog duf.
Rond 8u waren we in Kootwijk, vlug ff startnummers halen en toen pony's klaarmaken voor aan de hand. Uiteindelijk waren de meiden 4e en 5e van de 15, zeer nette prestatie dus. Hillary had ook nog eens de 1na hoogste score op exterieur Haha! (een 8).
Toen opzadelen en vlechten, de 1e combi moest rond 10u dressuren. Het was dr eerste buitenwedstrijd weer na een jaar, dus spannend! Die spanning was te zien in de 1e proef, 2e proef ging een stuk netter.
Daarna door naar het springterrein, parcours lopen en losspringen. Het was hun allereerste parcours ooit, we hebben geoefend met 3 hindernissen Clown Ze gingen als een speer, 2 weigeringen omdat de ruiter de weg kwijt was maar ze zijn rondgekomen! *trots*
Toen moest ruitertje 2 dressuren. Ze heeft nog maar een half jaar les en rijd deze pony nu 3 weken, dus we verwachtten weinig. Toch ging het zeer netjes, en mocht ze heel tevreden zijn.
Nou, na de nodige fotoshoots van Yorick en Theo konden we afzadelen en op richting coupons halen.
Bleek Julia 1e en 3e te zijn in de dressuur, en Sane 2x 4e! Whaha wat was ik trots op mijn pupillen!! Haha!
Kortom, zeer geslaagde en ook vooral erg gezellige dag, écht wel! Lekker weertje er ook bij, kon niet beter.
Julia_Romeo heb jou ook nog gezien, was op dat moment ff druk maar herkende je roze shabrak!! je stond toen bij et springen te kijken, idd naar 'mijn' combi Knipoog

Nou, iedereen nog gefeliciteerd met winstpunten en prijzen, en wss wel tot volgend jaar Tong uitsteken

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 12:04

starlet schreef:
Maak je geen zorgen, daar staat wel wat van bij straks. Ik heb zelf gefotografeerd bij ring 6 en 7. Ik ben ze nu allemaal aan het uitzoeken !!!

Hey, heb je misschien ook foto's mij en mijn pony gemaakt bij Ring 7? Ik stond te wachten naast de jury auto om te mogen starten (was wat verwarring ivm startvolgorde). Een goudvosje, D pony... (kan wel zeggen dat ik een witte rijbroek en zwart jasje aan had, maar dat had iedereen volgens mij Haha! )

Moet zeggen dat het wel heel leuk was dat er zoveel fotograven rondliepen Lachen

Heb zelf ook nog wat foto's gemaakt, die moet ik ook nog even sorteren..

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 16:35

Malibu schreef:
Hey, heb je misschien ook foto's mij en mijn pony gemaakt bij Ring 7? Ik stond te wachten naast de jury auto om te mogen starten (was wat verwarring ivm startvolgorde). Een goudvosje, D pony... (kan wel zeggen dat ik een witte rijbroek en zwart jasje aan had, maar dat had iedereen volgens mij Haha! ) Moet zeggen dat het wel heel leuk was dat er zoveel fotograven rondliepen Lachen

ik wa dat inderdaad !!! we gaan wel erg off-line, mss als er nog wat is via bp verder gaan ??

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 11:17

Ben benieuwd naar de foto's Tong uitsteken.. Ik kan geen mail adres vinden van Theo ten Brinke..