Wie op de foto wil, tik me aan, liefst vlak voor je moet, dan loop ik direct mee mocht dat mogelijk zijn (als ik niet toevallig een andere aanvraag fotografeer
). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). regientje schreef:en ik ben er dit jaar donderdag met 2 merries en zaterdag met 1 merrie!
En dat beeldje: ik haal hem af en sta hem af aan mijn opa... die zal er blijer mee zijn dan mij!
Maar patrick, een gegeven paard mag je niet ......
Rosabel schreef:Ik ben geinteresseerd in de veiling op zaterdag na de show.
Heeft iemand enig idee of er vantevoren een saleslist te verkrijgen/downloaden is? Of zijn de salespony's niet bekend tot op de dag van de int. show?
boefje87 schreef:heb je misschien een idee waar ik dat kan vinden? en zou dat per sectie verschillend zijn?
patrick76 schreef:Zou ik maar eens goed lezen en misschien een tip voor een volgende keer: bereid je ver van te voren voor of ga tijdig op zoek naar info over hoe of wat. Een dag of 4 van te voren is wel beetje kort dag.
patrick76 schreef:een sectie A, B, C of D mag niet ingevlochten zijn tijdens de rijrubrieken. Als je deelnemer bent aan de rubriek bestgaand tijdens/voor de internationale keuring heb je vorige week een brief gekregen waarin staat wat er precies van je verwacht wordt. Zou ik maar eens goed lezen en misschien een tip voor een volgende keer: bereid je ver van te voren voor of ga tijdig op zoek naar info over hoe of wat. Een dag of 4 van te voren is wel beetje kort dag.

Christy__94 schreef:Na even slim nagedacht hebben, heb ik me toch maar afgemeld voor de keuring aan de hand![]()
Volgend jaar misschien en dan met wat betere voorbereiding, bedankt voor het commentaar, bespaard me denk ik een hoop gedoe in de ring