Wie hebben jullie op het oog en waarom?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Soms moet je een gokje durven wagen in de fokkerij, niet waar ?

, dus veel hengsten kunnen daar op verbeteren. Haar veulens zijn qua type wel veel beter, van welke hengst ze ook afstammen. Omdat mijn merrie ziek is(geweest), wil ik haar liever niet meer van huis, en daardoor wordt de keus al heel klein (lang leve de goeie oude tijd dat hengstenhouders nog aan huis kwamen
). Ik wilde eersst geen jonge hengst erbij, maar Woldhoeves Bart viel me op de HK al op, erg leuke hengst en leuke afstamming, superkarakter en dat vind ik zelf heel erg belangrijk en nu ik hem op de hengstenshow onder het zadel heb gezien, ben ik helemaal weg van deze hengst en dus dit jaar toch een jogne hengst erbij
anna_1981 schreef:Wij hebben voor een aantal merries al wel een keuze gemaakt. We gaan natuurlijk onze eigen hengst (cindy's Chevy TG) ook gebruiken.
Zijn moeder Cindy gaat waarschijnlijk weer bij Kielshoop Honnyhill, dit jaar is ze gust gebleven ivm de IBOB. maar vorig jaar hadden we een mooi hengstveulen van haar en kielshoop en we willen ook wel zo'n mooi merrie veulen van haar, want die hebben we nog niet gefokt.
Carolien gaat net als alle andere jaren weer bij Orchard D'Avranches. Dit is zo'n mooie combi.
Wie we bij Christa gaan doen is nog niet helemaal zeker, omdat zij ook D'avranches bloed heeft, vallen veel jonge hengsten af, terwijl ik don diego zo mooi bij haar vind passen.

Die merrie past bij alle hengsten. Andere merrie had een eenvoudigere Honeyhill. 
creabea schreef:Nou mijn merrie staat inmiddels bij JK en we hebben toch gekozen voor Don Diego.
Jij bent me volgend jaar dus foto's van je veulen verschuldigd.