Tha_Niekje schreef:Hij heeft al een een hele tijd geleden bij mensen gestaan waar ik voor gereden heb. Hun dochter heeft nog Leading Rein met hem gedaan. Ik ken hem van foto's en verhalen, hij moet wel en erg goed en kindvriendelijk karakter hebben!

Maar vind het trouwens wel wat ver gaan om hem iedereen aan te raden. Een hengst moet natuurlijk wel bij de merrie passen, je moet een hengst niet kiezen omdat hij zo leuk is.
Ja dat is wel zo Klopt hij is heel kindvriendelijk er rijd er nu iemand op van 9 volgens mijn.. daar moet ik om liegen... Maar iedrergeval niet zo heel oud:)
joostvangestel schreef:Ik ken zijn moeder goed, mooie merrie. Wij hebben ooit de volle broer van Dion gebruikt, Mulligens Domeniek.
Die broer van hem ken ik niet heb wel gehoord dat die ook mooi is meer weet ik er niet van hem je daar mehien een foto van?
Dekloktikt schreef:hij staat nu bij ysselvliedt toch? Vind hem wel mooi maar zn springtechniek een stuk minder.
Hij staat nu in Lunteren/Ede
Ik vindt zelf wel dat die mooi springt hij kan ook hoog hij springt los 1.20 en met iemand er op 1.10
Furore_ schreef:Wat een prachtig beest!
Als ik nog een hengt voor mijn pony wil.... haha

Hij is in het egt nog leuker:P
Royaltjuh schreef:Ken hem idd wel, brave hengst, ook voor kinderen. Vorig jaar op de HK vond ik hem niet super tonen, dit jaar liep hij er beter bij. Maar niet echt een hengst waar ik voor zou kiezen. Mooi hoofd maar ik vind de rug wat minder...
Hij liep dit jaar beter ja vindt ik zelf ook:)
Ze rug is jammer ja:(
_likepink_ schreef:ik ken de hengst wel maar hoe zijn de nakomelingen van hem??en wat si de afstamming?
Ze nakomelingen zijn heel verschilnd lijken tottaal niet op elkaar maar daar heb ik geen foto van probeer er wel aan te komen;)
Laurie1 schreef:Hij was ook bij het CHK '07. Daar liep ie wel goed! Hij deed ook mee aan de zadelrubriek met Naomi Hulcher. Hij werd geloof ik 5e.
Hij werd volgens mijn 2de klopt naomi hulcher rijd hem heel vaak:)
Daanntjuhh schreef:Ik ken hem niet maar ik vind hem echt super mooi!!!

hah slijmslijm:P