Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MarijeR schreef:Eerst moeten er nog 4 veulens uit voordat er gedekt kan worden en dan wordt het twijfelen...
Waarschijnlijk wordt er maar 1 merrie opnieuw gedekt, of zelfs helemaal geen.
De rest wordt verkocht en laat ik niet dekken.
Als de eigen hengst ook verkocht wordt, is het nog even goed nadenken of en door welke hengst er gedekt wordt.
Is Samson er dit voorjaar nog, gaat ze weer onder Samson
Verder nog wel grote plannen hier, maar niet meer met de welsh cobs...
Hannelore schreef:MarijeR schreef:Eerst moeten er nog 4 veulens uit voordat er gedekt kan worden en dan wordt het twijfelen...
Waarschijnlijk wordt er maar 1 merrie opnieuw gedekt, of zelfs helemaal geen.
De rest wordt verkocht en laat ik niet dekken.
Als de eigen hengst ook verkocht wordt, is het nog even goed nadenken of en door welke hengst er gedekt wordt.
Is Samson er dit voorjaar nog, gaat ze weer onder Samson
Verder nog wel grote plannen hier, maar niet meer met de welsh cobs...
Zag op je site dat je aardig wat paardjes te koop hebt staan. Ga je stoppen met de welsh cobs?
Of enkel minderen?
Je hebt er mooie staan op stal. Ik houd me in. Heb helaas geen plek voor nog een derde.
Hannelore schreef:Zag op je site dat je aardig wat paardjes te koop hebt staan. Ga je stoppen met de welsh cobs?
Of enkel minderen?
Je hebt er mooie staan op stal. Ik houd me in. Heb helaas geen plek voor nog een derde.

chantycom schreef:nou,, de eigenaren van commando, zoeken nog een zwarte merrie
dus wie weet

MarijeR schreef:Hannelore schreef:Zag op je site dat je aardig wat paardjes te koop hebt staan. Ga je stoppen met de welsh cobs?
Of enkel minderen?
Minderen tot 1chantycom schreef:nou,, de eigenaren van commando, zoeken nog een zwarte merrie
dus wie weet
Heb 4 zwarte merries te koop hoor
Maar ontopic, de merrie die ik aan houd, is het gelukkigst met een veulen aan de voet dus de kans is groot dat ze wel weer gedekt wordt.